וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: S&P תוריד הערב את דירוג האשראי של צרפת

13.1.2012 / 19:03

חברת דירוג האשראי S&P צפויה להודיע על הורדת הדירוג של מספר מדינות בגוש היורו ובהן צרפת. הדירוג המושלם של גרמניה, הכלכלה הגדולה באירופה, לא צפוי להשתנות

חברת דירוג האשראי סטנדרד אנד פור'ס (S&P) עשויה להוריד בקרוב, אולי כבר היום, את דירוג האשראי של מספר מדינות בגוש היורו, לדברי מקורות באיחוד האירופי, דיווחה היום סוכנות הידיעות דאו ג'ונס. דוברת S&P בלונדון, פיליפה מלניפי, סירבה להתייחס לדיווח, מסרה סוכנות הידיעות בלומברג.

עם זאת, S&P אינה צפויה להוריד את דירוג האשראי המושלם - AAA - של גרמניה, הכלכלה הגדולה באירופה, אמר גורם באחת מממשלות אירופה, דיווחה סוכנות הידיעות בלומברג. צרפת, הכלכלה השנייה בגודלה בגוש היורו, נמנית על כמה מדינות בגוש היורו שצפויות לספוג הורדת דירוג, הוסיף המקור. S&P צפויה לפרסם את החלטות הדירוג של מדינות גוש היורו היום בשעה 22:00 שעון ישראל.

ירידות נרשמות בשוקי האג"ח הממשלתיות של איטליה, ספרד ובלגיה. התשואה על האג"ח של ממשלת איטליה ל-10 שנים עולה ב-0.11% לרמה של 6.74%, לאחר שמוקדם יותר היום כבר ירדה ב-0.18% לרמה של 6.46%. התשואה על האג"ח של ממשלת ספרד ל-10 שנים עולה ב-0.13% לרמה של 5.26%, והתשואה על האג"ח המקבילות של בלגיה עולה ב-0.12% לרמה של 4.18%.

האג"ח הממשלתיות ל-10 שנים של צרפת מחקו את העליות שרשמו מוקדם יותר, והתשואה כעת כמעט ללא שינוי ברמה של 3.05%. העליות של האג"ח הממשלתיות של גרמניה ל-10 שנים מתחזקות, והתשואה יורדת ב-0.07% לרמה של 1.76%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully