וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רוצים לטורקיה: נכשל ניסיון לחדש טיסות השכר

זוהר בלומנקרנץ

15.1.2012 / 15:57

טיסות השכר של חברות התעופה הטורקיות לאנטליה הופסקו הקיץ עקב חוסר ביקוש. בחודשים האחרונים נעשו נסיונות לחדשן, אך נראה כי הקהל הישראלי עוד לא מוכן לחזור לטורקיה

נכשל ניסיון נוסף של חברות שכר טורקיות להמשיך בשלב זה בטיסות מישראל לאנטליה. טיסה של חברת השכר הטורקית אונור שבה בסוף השבוע שעבר ללא נוסעים מנתב"ג, זאת לאחר שהחזירה מאנטליה קבוצת נוסעים שהמריאה בתחילת השבוע שעבר מישראל כחלק מנסיון לחדש את הטיסות בין שתי המדינות.

היה זה הניסיון השני בתוך כחודשיים להתניע מחדש את טיסות השכר מישראל לאנטליה מעבר לסדרה של טיסות שבוצעו לקראת חג החנוכה, קריסמס והשנה האזרחית החדשה. בנובמבר לא צלח ניסיון אחר להמשיך בטיסות מעבר לסדרה של 12 טיסות אשר היו מיועדות לנופשי חג הקורבן מהמגזר הערבי בישראל.

טיסות השכר של חברות התעופה הטורקיות עם קהל ישראלי לאנטליה הופסקו הקיץ עקב חוסר ביקוש. מנכ"ל חברת KTA אינטרנשיונל, שי פרדו, המייצג בישראל חברות שכר טורקיות כמו אונור, קורנדיאן ופריבארד, אמר היום (א') ל-TheMarker כי "לצערנו לא הצלחנו להמשיך ולמכור את הטיסות - לא היה מספיק ביקוש. קיוונו כי היצע הטיסות אשר יהיה קיים עתה בשוק יביא להצטרפותם של נוסעים. אולם נאלצנו לעצור פעם נוספת את הטיסות". לדברי פרדו, "תקופת החורף היא בדרך כלל תקופה שבה תנועת הנוסעים מישראל לאנטליה היתה מינורית - ננסה שוב להתניע את הטיסות במהלך החודשים הקרובים".

בסוף אוקטובר הופסקו טיסות של תיירים מרוסיה דרך אנטליה לביקור חד יומי בארץ. זאת עם תום עונת נופשוני הקיץ והסתיו באנטליה. הטיסות עם התיירים מרוסיה בוצעו על ידי חברות שכר טורקיות - פאגסוס וסקיי איירליינס אשר עובדות באופן ישיר עם מארגני נסיעות ברוסיה. מדובר בתיירות חד יומית של אשר שילבה נופש באנטלי ויום סיורים אחד במקומות הקדושים בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • טורקיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully