וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיצוי המוצע לנוסעי הקונקורדיה: 30% הנחה בעתיד

22.1.2012 / 11:17

בניסיון למתן את ריבוי התביעות הצפויות בעקבות טביעת הקוסטה קונקורדיה מציעה קרניבל לנוסעים ששהו על הספינה הנחה בהפלגות עתידיות. "מדובר בעלבון"

בעלי קוסטה קונקורדיה עומדים מול ביקורת קשה, לאחר שהציעו לניצולי הספינה הטובעת הנחה של 30% בהפלגות עתידיות כפיצוי. ההצעה עלתה בניסיון למתן את ריבוי התביעות שצפויות להגיע להיקף של מיליוני דולרים, דיווח "טלגרף".

העיתון מצטט ניצול בריטי מהאוניה שעלתה על שרטון בסמוך לחופי איטליה בשבוע שעבר, שאמר כי מדובר בעלבון. התאונה גבתה את חייהם של 12 נוסעים, ולפי דיווחים - עדיין נעדרים 20 איש.

העיתון מדווח כי נציגי קרניבל, החברה אם של חברת הספנות, מתקשרים לנוסעים בתדירות יומית כדי לשאול האם הם סובלים מסיוטים או לילות ללא שינה, בעוד ששאלות כאלה עלולות להוות טריגר להפרעת דחק פוסט-טראומטית.

האונייה קוסטה קונקורדיה ספינת התענוגות האיטלקית, שבבעלות חברת קרניבל קורפ של מיקי אריסון, עלתה על שרטון בקרבת חופה המערבי של איטליה בליל שבת לפני כשבוע. הקונקורדיה, שנבנתה ב-2006, היתה במסע בים התיכון מרומא, עם עצירות בסאבונה, מרסיי, ברצלונה, פאלמה דה מיורקה, קליארי ופלרמו. מרבית הנוסעים בה היו איטלקים, וכמות לא קטנה של נוסעים היו צרפתים וגרמנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully