וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד התמ"ת משלם יותר ממיליון בשנה ליחסי ציבור

אורה קורן

23.1.2012 / 8:20

למרות שבמשרד התמ"ת יש תקן לדובר וסגן דובר, לא מונה דובר למשרד מאז פרשה הדוברת הקודמת לפני כשנה. תחת זאת משלם המשרד מעל מיליון שקל לחברת יחסי הציבור GCS

משרד התמ"ת משלם מיליון שקל בשנה ואולי אף יותר לחברת הייעוץ ויחסי הציבור GCS, המנוהלת על ידי אלי דוידוביץ' - כך אומרים מקורבים למשרד התמ"ת. לדבריהם, מדובר בסכום גבוה מאוד לפעולות יחסי ציבור, במיוחד כשבמשרד יש תקן לדובר ולסגן דובר, שחברת GCS נכנסה גם לנעליהם במסגרת פעילותה.

המקורות הוסיפו כי הפעולות הבולטות של החברה היו יצירת לוגו למשרד וליחידותיו, עם צבע שונה בהתאם לאגפי המשרד, וכן שינוי חלק משמות יחידות המשרד לשמות קליטים יותר.

דוברת משרד התמ"ת פרשה לפני כשנה, ורק בתחילת פברואר 2012 תתחיל לעבוד דוברת חדשה במשרד. בשנה החולפת התמנה סגן דובר לסייע בקידום הודעות לעיתונות מטעם המשרד.

ממשרד התמ"ת לא הכחישו את גובה התשלום המועבר לחברה: "באוגוסט 2010 זכתה חברת GCS במכרז פומבי שפירסם משרד התמ"ת למתן שירותי ייעוץ אסטרטגי, שיווקי ויחסי ציבור. על פי תנאי המכרז וההתקשרות, שכר הטרחה לזוכה משולם על בסיס שעות עבודה בפועל בהתאם לתעריפי החשב הכללי. אחד הפרמטרים לבחירת ההצעה הזוכה התייחס גם לשיעור ההנחה על תעריפי החשב הכללי - וזאת, בנוסף לבחינה איכותית של ההצעות הרבות שנבחנו".

עוד מסר המשרד כי "מזכייתה במכרז, מלוות חברת GCS וספקית המשנה, אדלר מיתוג, את עבודת התמ"ת. זאת, בהתאם לכל דרישות המכרז וההסכם ולשביעות רצונו המלאה של משרד התמ"ת ומנהליו. כניסתן של החברות לפעילות, במיוחד על רק תהליכי השינוי הפנים ארגוניים, מהווה מכפיל כוח משמעותי עבור משרד התמ"ת, המונה יותר מ-40 יחידות, שמספקות שירות למגוון נרחב של קהלים ובהיקף תקציבי של כ-6 מיליארד שקל. משרד התמ"ת שבע רצון מאיכות השירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully