וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמפל: נשלם למחזקי האג"ח רק את הריבית, לא את הקרן

אורן פרוינד

23.1.2012 / 11:19

החברה בבעלותו של יוסי מימן הודיעה באופן רשמי כי לא תוכל לעמוד בתשלום החובות של 950 מיליון שקל. עם זאת תמשיך החברה לשלם את הריבית על סדרות האג"ח א' ב' ו-ג'

חברת האחזקות אמפל אמריקן בבעלות יוסי מימן הודיעה אמש (א') באופן רשמי כי לא תעמוד בתשלומי הקרן הקרובים למחזקי האג"ח שלה, אולם את תשלומי הריבית לסדרות א' ב' ו-ג' תמשיך לשלם כמתוכנן.

בתוך כך מחזיקי האג"ח יאלצו להמתין עם התשלום הקרוב של 135 מיליון שקל אשר החברה צריכה לפרוע כבר בעוד שבוע. למרות שאלותיהם החוזרות והנשנות של הגופים המוסדיים המחזיקים באג"ח -עד כה לא הציע מימן להזרים כספים מכיסו על מנת לכסות את התחייבויות החברה.

בימים אלו מנהל מימן סבב שיחות עם בעלי האג"ח של החברה במטרה לבקש מהם לדחות לו בשנתיים חובות של 950 מיליון שקל. במהלך המשא ומתן בין החברה לבין מחזיקי האג"ח הוחלט אמש על הדחייה האמורה שהוסברה על ידי ההנהלה כגורם הכרחי לצורך עמידה בתחזית תזרים המזומנים העתידי שלה.

אמפל חייבת לבעלי האג"ח 950 מיליון שקל. נוסף על כך לאמפל יש חוב לבנק דיסקונט בסכום של 80 מיליון דולר - חוב המגובה במניות חברת גדות שרכשה. בתחילת 2012 נמצאו בקופת אמפל 60 מיליון דולר כאשר 12 מיליון דולר מתוכם משועבדים למחזיקי אג"ח ג' ככרית ביטחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully