וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומי גייס 2 מיליארד שקל בהנפקת האג"ח

ערן אזרן

25.1.2012 / 12:56

הבנק עמד ביעד שהוצב על ידי הדירקטוריון להנפקה כבר בשלב המוסדי. מחר יתקיים השלב הציבורי של ההנפקה בו צפוי הבנק לגייס 200 מיליון נוספים

בנק לאומי גייס אתמול כ-2 מיליארד שקל במסגרת השלב המוסדי של הנפקת איגרות חוב, כך נודע ל-TheMarker. הבנק זכה לביקושים של כ-3 מיליארד שקל, ועמד כבר בשלב המוסדי ביעד שקבע דירקטוריון הבנק לגיוס של 2 מיליארד שקל. מחר יתקיים השלב הציבורי שבו צפוי הבנק לגייס הבנק עוד כ-200 מיליון שקל.

הבנק ביצע הרחבה של שתי סדרות אג"ח הנסחרות כעת בבורסה: במסגרת הנפקת אג"ח סדרה יג' גייס הבנק כ-1.1 מיליארד שקל. מדובר על איגרות שאינן צמודות במח"מ (זמן ממוצע להחזר החוב) של כ-5 שנים. האיגרות, שנסחרות במדד תל בונד שקלי, הונפקו בתשואה של כ- 5.2%. תשואה זו מגלמת מרווח כ-1.45% מעל אג"ח ממשלתיות בעלת מח"מ דומה.

במסגרת הרחבת סדרה יד' גייס הבנק 900 מיליון שקל. איגרות החוב צמודות למדד, ובעלות מח"מ של כ-7.7 שנים. האיגרות הונפקו בתשואה של כ-3.4%, שמגלמת מרווח כ-1.5% מעל אג"ח ממשלתיות. הקרן על האיגרת, שנסחרת במדד close תל בונד 40 נתוני המסחר המלצות אנליסטים הרשמה לנתונים בזמן אמת חדשות חברה הוסף לתיק אישי -0.09% 262.1 לגרף ניתוח טכני תל בונד 40 , משולמת בתשלום אחד ב-2020.

מי שהוביל את ההנפקה הוא לאומי פרטנרס, חברת החיתום של בנק לאומי. לאומי פרטנרס יזכו לעמלת חיתום של 0.3% - 6 מיליון שקל, שיתחלקו עם חתמים נוספים שלוקחים חלק בהנפקה.

הנפקה זו מתווספת להנפקות ענק שביצע בנק לאומי ב-2011 בהן גייס 3.4 מיליארד שקל, וזאת בדומה להנפקות של הבנקים המתחרים, הפועלים ומזרחי טפחות , בהן גויסו 4.5 מיליארד שקל וכ-2.2 מיליארד שקל בהתאמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully