וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציב מס הכנסה לשעבר יאיר רבינוביץ' יועמד לדין

הילה רז

26.1.2012 / 10:54

החשד המיוחסים לרבינוביץ' על ידי הפרקליטות הן ביצוע הסדר כובל אשר גרם להטיית תוצאות מכרז לגבי נכס בטבריה. העמדתו לדין של רבינוביץ' כפופה לשימוע

המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה החליטה להגיש כתב אישום נגד נציב מס הכנסה לשעבר, רו"ח יאיר רבינוביץ, בכפוף לשימוע. כך עולה ממכתבים ששיגרה אתמול ראש המחלקה, עו"ד אביה אלף, לרו"ח רבינוביץ ולמעורבים אחרים.

הפרקליטות מייחסת לרו"ח רבינוביץ ביצוע עבירה של הסדר כובל, לפי חוק ההגבלים העסקיים, אשר גרמה להטיית תוצאות מכרז שביצע כונס נכסים, ביחס לנכס נדל"ן המוכר כסניף המשביר לצרכן בעיר טבריה.

לפני כשנתיים נחקר רבינוביץ' במשרדי רשות ההגבלים בחשד לתיאום מכרז לרכישת נדל"ן. כמו כן, נחקרו דורון שגיב ויעקב בר. מדובר בתקופה בה היו השלושה שותפים וחברו על פי החשדות לרכישת סניף המשביר לצרכן בטבריה, תוך תיאום מאחורי הקלעים עם הזוכה.

על פי המיוחס לרו"ח רבינוביץ ושותפיו, הם חברו למתחרה שניגש למכרז מטעם חברת ארזים וסיכמו עמו, כי בתמורה לסכום בסך של כרבע מיליון שקל, יוותרו על השתתפותם במכרז ויאפשרו את זכייתו. לפי החשד, לאחר זכיית המתחרה במכרז, הועבר הסכום לרו"ח רבינוביץ' ובמשרדו אף נתפשה חשבונית מס אותה רשם בנו, רו"ח אייל רבינוביץ', בה נכתב: "תמורה בגין ויתור על עסקת משביר טבריה".

החקירה בעניינו של רו"ח רבינוביץ החלה לפני כשנתיים על ידי מחלקת החקירות של הרשות להגבלים עסקיים, בראשות עו"ד חיים ארביב. לפני מספר חודשים הועבר הטיפול המשפטי וההכרעה בתיק למחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה.

השימוע צפוי להתקיים במהלך החודשים הקרובים ובמידה שהפרקליטות לא תשתכנע מטענותיו של רו"ח רבינוביץ, כתב האישום נגדו יוגש לבית המשפט המחוזי בירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully