וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן עופר: "ב-2015 יחול מפנה בשוק החשמליות"

סוכנויות הידיעות

27.1.2012 / 15:32

יו"ר בטר פלייס טען בפורום הכלכלי העולמי בדאבוס כי 2015 תהווה נקודת מפנה בשוק המכוניות החשמליות. "זה כבר לא חלום", אמר עופר

נקודת המפנה בשוק המכוניות החשמליות עשויה להתרחש כבר ב-2015, כך אמר איש העסקים עידן עופר, אשר מכהן כיו"ר בטר פלייס.

בראיון לבלומברג בפורום הכלכלי העולמי בדאבוס שבשווייץ סיפר עופר כי לבטר פלייס, מיזם תשתיות התפעול והתמיכה עבור כלי רכב חשמליים שהקים שי אגסי, יש כבר ביקוש בישראל והיא צפויה לפעול עד סוף השנה גם בדנמרק ומאוחר יותר בכל אירופה. "זה כבר לא חלום", אמר עופר, והזכיר כי אגסי, אשר לא הגיע לדאבוס השנה, הגה את הרעיון לאחר שנשאל בפורום הכלכלי העולמי ב-2005 "כיצד ניתן להפוך את העולם למקום טוב יותר?".

עופר אמר כי הוא צופה שעד 2015 או 2016 תתרחש נקודת מפנה מבחינת הביקוש העולמי למכוניות חשמליות, והוסיף כי הוא סבור שברגע שאנשים יבינו את היתרון של מכוניות אלה והנוחות שבהם, יגבר הביקוש. הוא אמר כי הוא צופה ביקוש רב בסין, היות ש"הסינים לא יכולים להרשות לעצמם להמשיך ולהישען על נפט", וציין כי "סין היא הסיבה שבה השקעתי בבטר פלייס". עם זאת, הודה עופר כי לארה"ב יותר קשה לחדור, היות שמחירי הבנזין בה זולים.

עופר התייחס בדבריו גם לתגליות הנפט והגז ואמר כי הן "משנות את כללי המשחק עבור ישראל". כאשר נשאל בנוגע למתיחות הגיאופוליטית במזרח התיכון, אמר עופר כי הוא מקווה שהשנה יגיע שינוי ביחסי ישראל עם הפלסטינים.

  • עוד באותו נושא:
  • בטר פלייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully