וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת התעופה קורקעה - איסתא לא מחזירה את הכסף

אור ברקת

29.1.2012 / 14:35

נועה אורן ובן זוגה רכשו כרטיסי טיסה לספרד דרך סוכנות הנסיעות איסתא. כעת, לאחר שספנאייר הפסיקה את פעילותה, מסרבת איסתא להחזיר את כספם. איסתא: "הכסף כבר אצל ספנאייר"

חברת התעופה פשטה את הרגל – והנוסעים נפגעים. בסוף השבוע הפסיקה חברת ספנאייר את טיסותיה עקב מצבה הכלכלי הקשה וגרמה לנוסעים מישראל להיתקע בברצלונה. אולם גם נוסעים בישראל שכבר רכשו כרטיסים לשבועות הקרובים נפגעו מהמהלך.

נועה אורן ובן זוגה רכשו כרטיסי טיסה לספרד לתאריך ה-5 בפברואר דרך סוכנות הנסיעות איסתא. כאשר שמעה אורן על הפסקת הפעילות של ספנאייר התקשרה מיד למוקד החברה על מנת לברר כיצד תוכל לקבל החזר כספי או טיסה חלופית. לדבריה, נאמר לה כי המוקד בשבת אינו מטפל בהזמנות שנעשו בעבר וכי עליה להתקשר בשנית ביום ראשון.

היום, התקשרה אורן בשנית למוקד השירות של איסתא. בתחילה, אמרה אורן, לא היתה לנציגי השירות תשובה בדבר קבלת ההחזר ורק לאחר מספר שעות ונסיונות רבים נוספים אמר לה נציג השירות כי אין באפשרות איסתא להחזיר לה את כספה. לדברי אורן, אמר לה נציג השירות כי "הכסף כבר עבר ואיסתא לא יכולה לפצות אתכם, אם ספנאייר תעביר את הכסף , תקבלו אותו בחזרה". אורן סיפרה כי ניסתה לברר גם לגבי הזמנת טיסה חלופית אך גם כאן נאמר לה כי עליה לשלם על טיסה נוספת ורק במידה וספנאייר תשלם, יקבלו החזר כספי.

"יכולתי להזמין את הטיסה ישירות דרך האתר של ספנאייר, אבל העדפתי להזמין באמצעות איסתא כי היא חברה גדולה ויציבה", אמרה אורן. "איסתא מתנערת כאן לחלוטין מאחריותה ללקוחותיה", הוסיפה.

ספנאייר הפעילה שלוש טיסות בשבוע בקו נתב"ג-ברצלונה. החברה הפעילה מטוס מדגם איירבוס 320-A ועל פי נתוני רשות שדות התעופה (רש"ת) הטיסה כ-69.5 אלף נוסעים בקו נתב"ג-ברצלונה ב-2011 - גידול של כ-150% לעומת 2010.

מאיסתא נמסר בתגובה כי הכסף ששולם עבור הטיסה הועבר כבר לספנאייר ולכן אין באפשרותם להחזירו ללקוחה. "אנחנו כעת נושים של ספנאייר, וכאשר נקבל את הכסף נשמח להחזירו ללקוחה", נמסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully