וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשים עבודה? אי-ביי ומיקרוסופט מגייסות

גיא גרימלנד

30.1.2012 / 8:41

ענקית המכירות אי-ביי תפתח מרכז פיתוח חדש בתל אביב ומיקרוסופט הודיעה כי תגייס עובדים חדשים למרכז הפיתוח הקיים שלה. גם החברה הישראלית קלא טנכור הודיעה על גיוס

שלוש חברות היי-טק, אי-ביי, מיקרוסופט והחברה הישראלית קלא טנכור, הודיעו אמש על גיוסי כוח אדם.

ענקית המכירות אי-ביי (eBay) ערכה אתמול בערב מפגש מיוחד לרגל ההשקה הרשמית של מרכז הפיתוח החדש שלה בתל אביב, המבוסס על רכישת חברת הסטארט-אפ הישראלית The Gifts Project. לאירוע הגיעו ראש עיריית תל אביב רון חולדאי; דון ברדפורד, סגן נשיא למוצרים חברתיים באי-ביי; יזמי The Gifts Project ובכירים נוספים מאי-ביי.

רון גורה, מנכ"ל The Gifts Project, אמר ל-TheMarker כי אי-ביי צפויה לגייס עשרות עובדים חדשים ב-2012. מרכז הפיתוח החדש של אי-ביי ימוקם ברחוב רוטשילד בתל אביב ויעבוד לצד זה הקיים בנתניה, המבוסס על רכישת חברת שופינג.קום. המרכז יעסוק בפיתוחים לתחום הקניות החברתיות (Social Buying). גורה אמר ל-TheMarker כי The Gifts Project ואי-ביי צפויים לפתח שני מוצרים חדשים בשנה הקרובה.

אמש הודיעה גם מרכז המו"פ של מיקרוסופט בישראל על מהלך גיוס רחב היקף של סטודנטים מצטיינים, שישתלבו בו כעובדים מן המניין. בחברה אומרים שהמטרה היא לגייס עשרות עובדים ב-2012. כיום מונה מרכז המו"פ של מיקרוסופט כ-600 עובדים. הסטודנטים ישולבו בצוותי הפיתוח של כל המוצרים האסטרטגיים המפותחים במרכז המו"פ. בין היתר מדובר בצוותי פיתוח של טכנולוגיות ענן, מוצרי אבטחה, גישה מרחוק, טכנולוגיות אונליין, אקס-בוקס ומוצרי בידור.

חברה שלישית שהודיעה אמש על מהלך חדש לגיוס עובדים היא חברת קלא טנכור ממגדל העמק. החברה, המונה כיום כ-400 עובדים, פתחה בהליך גיוס של כ-50 מהנדסים, אקדמאים, סטודנטים והנדסאים בתחומי התוכנה, האופטיקה, האלקטרוניקה, הפיסיקה והכימיה. העובדים שייקלטו בחברה ישולבו במחלקות המחקר, הפיתוח, השיווק והייצור של קלא. "בניגוד לחברות אחרות המעדיפות לקלוט מהנדסים בעלי ניסיון של כמה שנים, בקלא מאמינים ביתרונות הגלומים בגיוס בוגרים טריים המגיעים למפעל היישר משורות האקדמיה", אמרה ל-TheMarker גלית גינזבורג, מנהלת משאבי האנוש של החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully