וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: התחייבויות תשובה יוצמדו למדד

מיכאל רוכוורגר

30.1.2012 / 9:37

על פי ההסדר ההולך ומסתמן בין דל"ק נדלן למחזיקי האג"ח שלה יוצמדו תשלומיו של יצחק תשובה באופן חלקי למדד המחירים לצרכן. עם זאת אין עדיין הסכמות סופיות

התקדמות במו"מ להסדר חוב בין חברת דלק נדל"ן לנציגות סדרות אג"ח ד' וה': מסתמן כי תיענה דרישתם של מחזיקי האג"ח להצמדה חלקית למדד המחירים לצרכן של ההזרמות וההתחייבויות האישיות של תשובה בסכום המוערך במאות מיליוני שקלים. עדיין לא גובש סופית מנגנון ההצמדה, אך הוא יוגבל לגובה מסוים של המדד (כ-2%). עוד מסתמן כי תשובה יבצע הזרמה חיצונית למחזיקי 3 סדרות האג"ח (כולל כ"ה) בשווי כולל של כ-30-50 מיליון שקל. היום (ב') אמורה להתקיים פגישה נוספת בין הצדדים בה ינסו לגבש הסכמות נוספות.

המשא ומתן המרתוני, שנמשך עד השעות הקטנות של הלילה במשרד עורכי הדין גורליצקי, נערך בהשתתפות עורכי הדין פיני רובין ועופר צור, המייצגים את קבוצת תשובה, מנכ"ל דלק נדל"ן, ערן מיטל, עו"ד עידן וולס, נציגו של תשובה וחברי נציגויות של סדררות ה' וד' של דלק נדל"ן. החברה חייבת לבעלי סדרה ה' 1.4 מיליארד שקל ולבעלי סדרה ד' 200 מליון שקל.

עם זאת עדיין אין הסכמות סופיות ולא ברור כיצד נציגויות שלושת הסדרות, ובהן סדרה כ"ה הקצרה שדלק נדל"ן חייבת לה כ-600 מיליון שקל, יסכימו ביניהן על חלוקת החבילה.

נציגות אג"ח כ"ה, המיוצגת בידי גיא גיסין, ומחזיקה כ-28% מהחוב הכולל (2.15 מיליארד שקל) מנהלת מו"מ בנפרד עם דלק נדל"ן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully