וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחתם ההסדר בדלק נדל"ן: תספורת של עד 50%

מיכאל רוכוורגר

31.1.2012 / 13:04

דלק נדל"ן שבשליטת יצחק תשובה הגיעה להבנות עקרוניות עם בעליהן של 2 סדרות אג"ח לגבי הסדר החוב.עם זאת לא הושגו הסכמות לגבי סדרת אג"ח שלישית

בדקות האחרונות, חתמו במשרדי דלק נדל"ן סדרות ה' ו-ד' עם החברה, ובעל השליטה יצחק תשובה על עקרונות ההסדר, וכעת ייפגשו לכנס אסיפות, בכדי לאשר את ההסדר ולכפות אותו על סדרה כ"ה שטרם הסכימה.

אחרי דיונים מרתוניים שנמשכו בכל הלילה במשרדי עורכי הדין גורניצקי, בניהולו של פיני רובין, הגיעו דלק נדל"ן ותשובה ונציגויות מחזיקי אג"ח מסדרות ד', ה' להבנות עקרוניות לגבי הסדר החוב. תשובה עצמו הגיע לישראל הבוקר מניו יורק, ובשעה זו מחכים הצדדים שבעל השליטה יעבור על מסמכי ההבנות שסוכמו בלילה, וייתן את הסכמתו להסדר, כך טוענים גורמים משפטיים המקורבים למגעים.

הצדדים הסכימו על הצמדה למדד של הזרמותיו והתחייבויותיו של תשובה במסגרת ההסדר. כמו כן, הושגו הסכמות לגבי הריביות והבטחונות - מדובר בתספורת של 25%-50% לבעלי האג"ח.

במקביל, לא הושגו הבנות עם בעלי סדרת האג"ח הקצרה כה' , כך שגם אם יהיו הבנות עם בעלי אג"ח ד' ו-ה', תצטרך החברה לפנות לבית משפט ושם לכפות את ההסדר שכן יחד עם ד', ה' יש לה כ-73% מהקולות בעוד שנדרש 75%.

מעבר לחבילה, יזרים יצחק תשובה 40 מיליון שקל לבעלי 3 סדרות האג"ח, בהתאם לחלקם בחוב הכולל שעומד על 2.15 מיליארד שקל. החוב לבעלי האג"ח של סדרה ה' הוא 1.4 מיליארד שקל, לסדרה כה' - 570 מיליון שקל ולסדרה ד' - 180 מיליון שקל.

עדכון ראשון: 08:36

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully