וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושר: מגדל בן 70 קומות יוקם בגבעתיים

נמרוד בוסו

2.2.2012 / 14:35

המגדל יוקם בכניסה לגבעתיים וישמש לתעסוקה, מסחר ומלונאות. כמו כן יכיל המגדל משרדים של עיריית גבעתיים. שטחו הכולל של המגדל יהיה 84,200 מ"ר

הוועדה המחוזית תל אביב אישרה הבוקר הקמת מגדל בן 70 קומות בכניסה לגבעתיים לשימושי תעסוקה מסחר ומלונאות, אשר יכיל גם משרדים של עיריית גבעתיים. החברה היזמית היא יורוקום שבשליטת שאול אלוביץ'. מתכנן התוכנית הוא אדריכל אמנון שוורץ.

המגדל יכלול משרדים, מלון וכן מרכז מסחרי שייפתח בקומה ה-70. בסך הכל עומד שטח המגדל על 84,200 מ"ר, מתוכם כ-3,000 עד 6,000 מר יועדו למרכז עסקים וכנסים, ו-3,000 מ"ר נוספים מיועדים לעיריית גבעתיים. שטח המגרש עליו יוקם הבניין הוא כ-10 דונם, והוא נמצא בסמוך לכניסה המערבית לעיר, בין נתיבי איילון לרחובות שפע טל וערבי נחל.

המתחם ממוקם בסמוך לתחנת הרכבת תל אביב-מרכז וכן לתחנות עתידיות של הרכבת הקלה בסמיכות לאזור הבורסה ברמת גן וכן בסמיכות לתוכנית המ"ר הצפוני - אזור התעסוקה החדש של תל אביב המתוכנן מצדם השני של נתיבי איילון.

ממשרד הפנים נמסר כי התוכנית שמה דגש בהוראותיה על תנועת הולכי רגל ורוכבי אופניים וקובעת מעבר להולכי רגל ורוכבי אופניים מרחוב ערבי נחל לתל אביב וכן מעבר דרך גשר הולכי רגל מעל רחוב שפע טל אל רמת גן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully