וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעוז בחו"ל - ואקסלנס מתכנסת לדון בפיטוריו

דרור רייך

5.2.2012 / 11:10

ביום שלישי צפויה אקסלנס לכנס אסיפה כללית של בעלי המניות שתדון בפיטוריו של הכלכלן הראשי לשעבר שלמה מעוז. מעוז טוען כי הודיע כבר לפני חודשים כי יהיה בחו"ל ביום זה

ביום שישי התבשר שלמה מעוז, הכלכלן הראשי של אקסלנס עד לאחרונה, כי החברה מכנסת אסיפה כללית שדנה בפיטוריו ביום שלישי הקרוב. במכתב שנשלח ל-TheMarker באמצעות עו"ד נרדה בן צבי, נכתב כי "בהמשך לשורות ההתנכלויות של אקסלנס ביחס למעוז, הזמינה אותו החברה במחטף בשישי בצהריים לאסיפה בהולה של בעלי המניות, שתתקיים דווקא ביום שמעוז שוהה בחו"ל".

אקסלנס ביקשה ממעוז להגיב לפנייה עד היום בבוקר. זאת, למרות שמעוז הודיע לחברה על שהותו בחו"ל בתאריכים אלה לפני מספר חודשים. מהפניה למעוז עולה חשד שאקסלנס מנצלת את היעדרותו של מעוז, על מנת לקדם את פיטוריו ללא נוכחות וללא דיון ענייני בפני בעלי המניות.

הדחת מעוז באה בניגוד למצג השווא שיצרה כלפי העמיתים וכלפי ועדת הכספים, כאילו מעוז ממשיך לכהן כיו"ר הקרנות של אקסלנס. "נראה כי המחטף הוא עוד צעד שנועד לתקן לאחור את הצעד ההיסטרי, במסגרתו הודח מעוז מכל תפקידיו" נכתב.

עוד במכתב שהגיע למעוז, נכתב כי סיבת ההדחה הינה "פגיעת מעוז בחברה".

במכתב שנשלח על ידי מעוז, נטען כי לטענה זו אין על מה להתבסס "מעוז, אולי המקרו כלכלן הידוע במדינת ישראל, תרם רבות לחשיפה הציבורית של אקסלנס, תחזיותיו וניתוחיו צוטטו בהרחבה, משקיעים רבים נהו לקרנות בעקבותיו, ונתח השוק של הקרנות גדל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully