וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תל אביב - מרכז הטכנולוגיה של אירופה"

5.2.2012 / 15:31

לפי העיתון "וול סטריט ג'ורנל" אפילו ברלין או לונדון לא יכולות להתחרות בתל אביב בתחום הטכנולוגיה. ההצלחה מיוחסת על ידי העיתון למדיניותו של ראש העירייה רון חולדאי

העיתון "וול סטריט ג'ורנל" הכתיר את תל אביב כמרכז הטכנולוגיה המרכזי של אירופה. "אף שגם לונדון וגם ברלין רואות בעצמן מועמדות לתואר, אם מסתכלים על המספרים (ומגדירים את יבשת אירופה על ידי השתתפות באירוויזיון), אף אחת מהן אינה יכולה להתחרות בתל אביב", נכתב במאמר שהתפרסם בשבוע שעבר.

העיתון ייחס את ההצלחה של תל אביב בתחום לראש העיר רון חולדאי, שהשקיע לא בתשתיות טכנולוגיה אלא בתשתיות עירוניות. "אנחנו יוצרים מקום טוב לאנשי היי-טק לחיות בו, ביצירת סביבה תומכת", אמר חולדאי בראיון ל"ג'ורנל".

דו"ח שהזמינה העירייה הראה כי תל אביב וסביבתה הן מקום מושבן של כ-600 חברות סטרט-אפ, המושכות סכומים עצומים של הון סיכון. לונדון, לעומת זאת, פנתה לגישה ממשלתית יותר, וניסתה באופן אקטיבי למשוך חברות טכנולוגיה לשטחה, על ידי תמיכה ועידוד חברות טכנולוגיה מתחילות. במוסקווה מתכננים פרויקט שאפתני יותר של הקמת "עמק סיליקון" בשם סקולקובו בחוצותיה. גם לערים כמו פאריס, דבלין וברצלונה תכניות לפיתוח ועידוד יזמות טכנולוגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully