וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצאת מהעולם הווירטואלי: אמזון תפתח חנות ראשונה בארה"ב

סוכנויות הידיעות

6.2.2012 / 21:56

לפי בלומברג, ענקית הקמעונות צפויה לפתוח חנות בסיאטל כדי לבדוק את הכדאיות בהקמת רשת, ותתמקד במוצרי קצה כמו טאבלטים ומוצרים בלעדיים שהיא מפיצה ומייצרת

הקמעונאית אמזון מתכננת לפתוח לראשונה מאז הוקמה חנות אמיתית מחוץ לעולם הווירטואלי בניסיון להעלות את רמת הכנסותיה, דיווחה בלומברג.

הקמעונית מתכננת לפתוח חנות בעיר סיאטל בארה"ב, שתהיה כנראה קטנה לעומת חנויות הספרים הגדולות הנפוצות בארה"ב. בחנות תתמקד אמזון במוצרי קצה כמו טאבלטים ומוצרים בלעדיים שהיא מפיצה ומייצרת. לפי אנליסטים, פתיחת חנות אחת תאפשר לחברה לבדוק אם הקמת רשת חנויות "אמיתיות" תהיה רווחית.

לפני כשבוע דיווחה אמזון על מכירות נמוכות מהצפוי ברבעון הרביעי ותחזית מכירות מאכזבת לרבעון הנוכחי. בשורה העליונה, רשמה החברה הכנסות של 17.4 מיליארד דולר, גידול של 35% לעומת התקופה המקבילה בשנה הקודמת. תחזית האנליסטים היתה למכירות של 18.26 מיליארד דולר. במבט קדימה, צופה החברה לרשום ברבעון הנוכחי הכנסות של 12-13.4 מיליארד דולר - פחות מתחזית האנליסטים למכירות של 13.4 מיליארד דולר. לפי אנליסטים, אחת הסיבות לתוצאות החלשות של אמזון היתה ההוצאה הגדולה על פיתוח והפצת הטאבלט קינדל פייר אותו מוכרת החברה במחיר נמוך יחסית בשוק לעומת טאבלטים מתחרים.

  • עוד באותו נושא:
  • אמזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully