וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים שני ינהל מרכז הטכנולוגיות בריטניה-ישראל

אבשלום חלוץ

8.2.2012 / 16:56

מנכ"ל משרד האוצר לשעבר חיים שני יוביל את האסטרטגיה של המרכז ויהיה בקשר עם מנהלים בכירים בשתי המדינות כדי לקדם את השותפות הטכנולוגית של בריטניה וישראל

מנכ"ל משרד האוצר לשעבר חיים שני מונה ליו"ר מרכז הטכנולוגיות בריטניה-ישראל (UK-Israel Technologies Hub). המרכז, שיוסד על ידי שגריר בריטניה בישראל מת'יו גולד, הוקם במטרה לבנות שותפויות בין בריטניה וישראל בתחום הטכנולוגיה. שני, ששימש בעבר כמנכ"ל חברת נייס, ייכנס לתפקיד בתחילת החודש הבא.

שני יוביל את האסטרטגיה של המרכז ויהיה בקשר עם מנהלים בכירים בשתי המדינות כדי לקדם את השותפות הטכנולוגית של בריטניה וישראל. שני ייקח גם חלק במועצת הטכנולוגיות הבריטית-ישראלית, שבראשה עומדים השר הבריטי לענייני אקדמיה ומדע דייויד ווילטס והמדען הראשי לישראל אבי חסון.

לשני ניסיון רחב בשותפות טכנולוגית עסקית בין בריטניה לישראל. במהלך הצמיחה של נייס מערכות, שני שילב לתוכה מספר חברות בריטיות בתחומי התקשורת, תוכנה ופיננסים. השגריר גולד מסר כי "לא יכולנו לקוות להנהגה טובה יותר למאמצים שלנו לבנות שותפות טכנולוגית בין בריטניה וישראל".

שני אמר כי "אני מצפה לקחת חלק ביוזמה השאפתנית של השגריר להדק את שיתוף הפעולה הטכנולוגי בין המדינות. אני לוקח על עצמי את התפקיד מפני שאני משוכנע שבריטניה יכולה להיות שותפה מרכזית עבור חברות טכנולוגיה ישראליות".

  • עוד באותו נושא:
  • חיים שני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully