וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מאז 2008: הפסד לקרדיט סוויס

9.2.2012 / 9:44

בעקבות "תנאי שוק קשים" הודיע הבנק השני בגודלו בשוויץ על הפסד ברבעון הרביעי. ההפסד הנקי ברבעון הסתכם ב-698 מיליון דולר

קרדיט סוויס, הבנק השני בגודלו בשווייץ, דיווח היום על הפסד מפתיע ברבעון הרביעי, לראשונה מאז 2008, בעקבות "תנאי שוק קשים" והוצאות הקשורות לארגון מחדש של חטיבת בנקאות ההשקעות.

ההפסד הנקי של קרדיט סוויס הסתכם ברבעון האחרון של 2011 ב-637 מיליון פרנק שווייצי (698 מיליון דולר) לעומת רווח של 841 מיליון פרנק ברבעון המקביל שנה קודם לכן. ההפסד היה בניגוד לתחזיות אנליסטים לרווח של 446 מיליון פרנק.

קרדיט סוויס, שבראשו עומד המנכ"ל בריידי דוגאן, התחיל בשנה שעברה לצמצם את חטיבת בנקאות ההשקעות והודיע על שני סבבים של קיצוצי משרות. בנוסף, אירגן הבנק מחדש את חטיבת ניהול העושר שלו בעקבות המשבר באירופה והידוק דרישות ההון אשר פגעו ברווחיותה.

"ביצועינו ברבעון הרביעי היו מאכזבים. הם משקפים את תנאי השוק הקשים במהלך התקופה ואת השפעת האמצעים שנקטנו על מנת להסתגל לשוק המשתנה ולדרישות ההון", אמר דוגאן עם פרסום הדו"חות. החברה מסרה כי האיצה את צמצום הנכסים בעלי הסיכון.

מניית קרדיט סוויס עלתה עד כה השנה ב-14% בבורסת ציריך, בהשוואה לעלייה של 17% במניית UBS, הבנק הגדול בשווייץ ועלייה של 19% ב-43 החברות הנכללות במדד הבנקים והשירותים הפיננסיים באירופה של בלומברג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully