וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטר פלייס משיקה המכונית החשמלית בישראל

דניאל שמיל

9.2.2012 / 13:49

"נסיים את התלות בנפט", כך הצהירו מנהלי בטר פלייס במסיבת עיתונאים שערכו לכבוד השקת המכונית החשמלית מתוצרתה בישראל. מצפים למכור השנה בין 8,000 ל-10,000 מכוניות

"המטרה שלנו היא להיות מספר אחת בכל שוק בו נפעל" כך אמר שי אגסי, מנכ"ל בטר פלייס במסיבת עיתונאים במהלך השקת המכונית בישראל. אגסי הצהיר גי "עד 2016 יהיו המכוניות החשמליות של החברה הנמכרות ביותר בישראל ועד 2020, נסיים את התלות בנפט בעולם. זה תהליך בלתי נמנע, כי מכונית בנזין מצריכה השקעה של פי שמונה משוויה כדי להחזיק אותה 20 שנים. אין עוד אף מוצר כזה חוץ ממדפסות".

ב-2012 מצפה החברה למכור בין 10,000-8,000 מכוניות חשמליות, שיתחלקו בצורה שווה בין ישראל ודנמרק. 200 חברות חתמו על הסכם ראשוני עם בטר פלייס, בו הן מביעות נכונות לקלוט מכוניות שלה בציים שלהן, אך בשלב הראשון שיעור המכוניות החשמליות בכל צי לא יעלה על 3%.

"היה לנו איחור קל" מודה אגסי "של חצי שנה, שאפשר לסכם אותו במילים 'טופס 4', בעיות עם אישורי בנייה". בקרוב תרחיב החברה את קו הדגמים שהיא מציעה, עם מכונית קטנה בשם רנו זואי. "אני רוצה להציע בכל שוק ארבע מכוניות" מצהיר אגסי "ואני מחלק אותן כפי שעשה סטיב ג'ובס באפל. קטנה וגדולה, ובכל גודל-זולה ויקרה".

מנכ"ל בטר פלייס ישראל, משה קפלינסקי, אמר אף הוא כי "סאגת אישור הבנייה עיכבו אותנו, אך אין כאן הולילנד 2. בסוף הרבעון השני של 2012 יימסרו מכוניות ראשונות לציים. אנחנו בשלבי בנייה של 33 תחנות להחלפת מצברים, בנייתן של עשר מתוכן כבר הושלמה".

לדבריו, באפריל אפשר יהיה לנסוע במכונית חשמלית ממטולה עד באר שבע, וביוני- ממטולה עד אילת. קפלינסקי חשף כי חברת החשמל תתחיל בקרוב להתקין עמודי טעינה לרכב חשמלי ברחובות, וכן כי בטר פלייס חתמה עם חברת ליסינג שלישית, אוויס, שמצטרפת לאלבר ואלדן, ותציע את המכוניות החשמליות ללקוחותיה.

  • עוד באותו נושא:
  • בטר פלייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully