וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעשייה האווירית פיצלה את חטיבת האלקטרוניקה לשתיים עקב התרחבות הפעילות העסקית

TheMarker

8.7.2002 / 11:38

יצחק ניסן ינהל את חטיבת מערכות טילים וחלל, ישראל לבנת ינהל את חטיבת אלתא מערכות; כמו כן הודיעה החברה על מינויו של תא"ל במיל. עוזי רוזן לסמנכ"ל לתכנון אסטרטגי



דירקטוריון התעשייה האווירית, בראשות אלוף (מיל') אורי אור, אישר בישיבתו האחרונה את הצעת המנכ"ל, משה קרת, לשנות את מבנה חטיבת האלקטרוניקה בתעשייה האווירית ולפצלה לשתי חטיבות - חטיבת מערכות טילים וחלל וחטיבת אלתא מערכות מודיעין, מכ"מ ול"א (חברת אלתא מערכות בע"מ). מהתעשייה האווירית נמסר כי הצורך בשינוי נבע מהתרחבות הפעילות העסקית של מפעלי החטיבה וברצון לייעל תפקודם לאורך זמן.



חטיבת מערכות טילים וחלל תכלול מעתה את המפעלים מל"מ, תמ"מ, חלל, טילים ומפעל טכנולוגיות וייצור ותנוהל על ידי יצחק ניסן, שמונה לסמנכ"ל בחברה. בתפקידו הקודם כיהן ניסן כמנהל מפעל מב"ת. ניסן הינו בעל תואר שני בהנדסת אלקטרוניקה ומכ"מ מטעם אוניברסיטת וושינגטון בסיאטל, ארה"ב.



את חטיבת אלתא מערכות בע"מ, החברה הבת של התעשייה האווירית, ינהל ישראל לבנת, שמונה אף הוא לסמנכ"ל בחברה. אלתא תכלול מעתה מפעל מערכות התרעה מוטסות ומתקדמות; מפעל מערכות מודיעין חזותי ומכ"מ; מפעל מערכות מודיעין אותות ול"א ומפעל טכנולוגיות וייצור.



לבנת, בוגר מינהל עסקים לבכירים מטעם אוניברסיטת סטנפורד האמריקאית ובעל תואר שני בהנדסת אלקטרוניקה מהטכניון, החל לכהן כמנהל אלתא בדצמבר 2001.



כמו כן הודיעה התעשיה האווירית כי זאב נחמוני, סמנכ"ל התע"א, שכיהן עד עתה כמנהל חטיבת האלקטרוניקה, ימונה לתפקיד בכיר באחת מנציגויות החברה בחו"ל.



בנוסף מינתה התעשייה האווירית את תא"ל (במיל.) עוזי רוזן לסמנכ"ל לתכנון אסטרטגי. במסגרת תפקידו, יהיה אחראי על הכנת התוכנית האסטרטגית של החברה על מפעליה השונים, וכן על עדכון שוטף של תחומי העסקים ותהליכי הצמיחה של החברה.



רוזן שירת בצה"ל בין השנים 1967-1998. במסגרת שירותו הצבאי פיקד על שתי טייסות קרב, עמד בראש מחלקת המבצעים של חיל האוויר, פיקד על בסיסי חיל האוויר חצרים ותל נוף והיה ראש חטיבה במטה הכללי. לאחר שחרורו משירות צבאי שימש כעוזרם של שרי הביטחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully