וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב המשבר עם טורקיה: אזהרת רווח לאלביט

12.2.2012 / 12:02

הממשלה החליטה שלא לחדש את רישיונות היצוא שניתנו לאלביט מערכות וכתוצאה מכך בוטלה עיסקה בשווי 140 מיליון דולר עם משרד ההגנה הטורקי. החברה מבקשת פיצויים מהמדינה

המשבר עם טורקיה משפיע גם על התעשייה הבטחונית: במערכת הביטחון החליטו לאחרונה לבטל חוזה שנחתם בשנת 2009 בין 'אלביט' למשרד ההגנה הטורקי, במסגרתו היו אמורות להימכר מערכות איסוף מודיעין למטוסי קרב טורקיים בעלות של 140 מיליון דולר. באלביט, מתחו ביקורת על ההחלטה והמועד בו התקבלה והחלו לנהל מגעים עם מנכ"ל משרד הביטחון, האלוף במיל' אודי שני, כדי לקבל פיצוי כספי על ביטול העסקה.

הבוקר (ראשון) פירסמה אלביט מערכות אזהרת רווח לרבעון הרביעי של שנת 2011, כתוצאה מהפסקת התוכנית עם משרד ההגנה הטורקי אותו כינתה 'לקוח זר'. החברה צופה כי כתוצאה מהפסקת התוכנית יקטן הרווח הנקי לרבעון הרביעי בכ-60 עד 65 מיליון דולר, כתוצאה ממחיקת מלאים כמו גם מהוצאות נוספות הצפויות כתוצאה מהפסקת התוכנית.

בהודעת החברה נמסר "החברה מנהלת מגעים עם משרד הביטחון הישראלי בקשר להסדרים הקשורים לתביעות החברה כתוצאה מהפסקת התוכנית". החברה צופה לדווח תוצאות כספיות סופיות לרבעון הרביעי ולכל שנת 2011 במהלך חודש מרץ 2012.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully