וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגות כ"ה של דלק נדל"ן חוזרת למשא ומתן על הסדר

שלי אפלברג

12.2.2012 / 13:28

דלק נדל"ן הגיעה להסדר חוב עם בעלי האג"ח מסדרות ד' ו-ה' אך לא עם בעלי אג"ח מסדרה כ"ה. כעת מבקשים נציגי כ"ה מנציגי הסדרות האחרות לתמוך בהם במשא ומתן מול החברה

בעלי האג"ח מסדרה כ"ה בחברת דלק נדל"ן , שלא הגיעו עד כה להסכם עם החברה באשר לפירעון החובות כלפיהם, שבים לשולחן הדיונים. הנציגות פנתה היום לנציגויות של סדרות ד ' ו-ה ', שחתמו על הסכם עקרונות מול החברה, וביקשה מהן לשתף עמה פעולה במשא ומתן מול החברה ובעל השליטה, יצחק תשובה.

עו"ד גיא גיסין מנציגות כ"ה, לה חייבת החברה כ 600 מיליון שקל, כותב לנציגויות השונות כי הדרישות העיקריות שלהם מהחברה הן "שיפור מתווה ההסדר הבסיסי והיקף ההחזר למחזיקים במסגרתו; הבהרת מחויבותו האישית של תשובה להזרמות הביטחונות לביצוע ההסדר; ודרישה משותפת וחד משמעית מתשובה כי למתווה ההסדר יתווסף מנגנון מוסכם על פיו אם פעילות בעל השליטה בתחום האנרגיה תניב לו רווחים משמעותיים או עלייה משמעותית בשווי נכסיו, יהיו מחזיקי האג"ח של דלק נדל"ן הנדרשים כיום לוותר על חלקים משמעותיים מחוב החברה כלפיהם זכאים להחזר או לזכויות שיפצו אותם על ויתור זה".

היום אמורות להתקיים אסיפות מחזיקי אג"ח של החברה. ההצבעה על הסכם העקרונות הורדה מסדר היום, עקב דרישת רשות ניירות ערך כי ההצבעות ייערכו רק לאחר שהרשות תסדיר את היקף הגילוי הנדרש במתווה מהחברה. מחזיקי האג"ח ייאלצו להחליט אם להמשיך במתווה במתכונתו הנוכחית או להתחיל בהליכים משפטיים של כינוס נכסים ועד פירוק.

היום פירסמו מחזיקי אג"ח פרטיים בדלק נדל"ן הודעה הקוראת למנחם גורביץ ממנורה ויאיר המבורגר מהראל: "אל תמכרו את הפנסיות שלנו למי ששורף לנו את הכסף. אל תפקירו את כספנו למספריים החדות של תשובה, אל תאשרו את ההסדר המביש עליו חתמו כבר חלק מהנציגים. אם תשובה רוצה שנתחלק איתו בהפסדים - שייתן לנו חלק מהרווחים מעסקי האנרגיה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully