וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HOT מעלה את מחירי הטלפוניה בעד 40%

רותי לוי

12.2.2012 / 14:30

שיחות הטלפון של חברת HOT עומדות להתייקר החל מיום חמישי, מהלך שצפוי להשפיע בעיקר על לקוחות במסלולים הזולים יותר ועל לקוחות כבדים החורגים מהחבילה שלהם

בעוד ארבעה ימים צפויים מנויי חברת HOT לשלם הרבה יותר על שיחת הטלפון שלהם. החברה הודיעה על עדכון מחירים שייכנס לתוקף ביום חמישי, 16.2. דמי המנויי בשבעה מתוך עשרה מסלולי הטלפון של החברה צפויים להתייקר בשיעור שבין 10-5 שקלים, המגלם התייקרות של 6%-13%. כך לדוגמא: מסלול דבר פיקס 500 דקות לנייח/נייד שעלה 69 שקל עד כה, יעלה כעת 74 שקל. מסלול "דבר אקסטרה" שעלה עד כה 64 שקל לחודש, יעלה כעת 69 שקל.

זו אינה ההתייקרות היחידה אותה תפעיל HOT: כל תעריפי השיחה צפויים לחוות התייקרות משמעותית. מחיר דקה יוצאת מהטלפון של HOT למכשירי סלולר יקפוץ מ-20 אגורות ל-25 אגורות לדקה, ייקור של 25%. במסלול "נטו", דקת שיחה תתייקר ב- 10 אגורות וקהל המנויים המצומצם שלו ישלם כעת 35 אגורות, 40% יותר.

HOT מעלה מחירים. TheMarker
HOT מעלה מחירים/TheMarker

מחירי דקה לטלפונים נייחים במסלולים השונים יעלו בין 15-25 אגורות לדקה, ייקור של 16%-25%. כמו כן, החברה הודיעה כי התעריף החודשי של לקוחות האינטרנט (חלק ממבצעי הדאבל והטריפל) יחוו העלאה בחשבון החודשי בגובה עד 1.5 שקל בחודש, "עקב הצמדה למדד".

העלאת תעריפי הדקות תבטיח ל-HOT תוספת של הכנסה מהלקוחות במסלולים הזולים יותר, שאינם כוללים בנק דקות, ומהלקוחות הכבדים שמנצלים עד תום את חבילת הדקות שלהם. המהלך הזה ישפיע לא רק על לקוחות קיימים, אלא גם על לקוחות חדשים שיצטרפו למסלולים כמו טריפל more, שאינו כולל בנק דקות. ייקור מחירי האינטרנט בשקל וחצי הוא מהלך גורף שישפיע על כל הלקוחות וצפוי להניב תוספת של מיליוני שקלים בשנה (נכון לרבעון 3/11 היו HOT 764 אלף מנויי אינטרנט).

לפני כשנה, בינואר 2011, אז בוצעה הפחתה משמעותית בדמי הקישוריות בגובה של כ-20 אגורות חלה ירידת תעריפים בכל חברות הטלפוניה. באותו זמן חברת HOT בישרה ללקוחותיה על הוזלת תעריפים אך את מלוא ההפחתה חילקה כמעט שווה בשווה בינה לבין הלקוחות. לקוחות HOT, ביום שאחרי ההפחתה, שילמו כ-10 אגורות יותר לדקה מאשר לקוחות בזק, היום הפער התרחב.

מ-HOT נמסר בתגובה כי "HOT מעדכנת מעת לעת את המחיר של השירותים והמוצרים ועדיין ממשיכה להציע את המחירים המשתלמים בשוק".

  • עוד באותו נושא:
  • HOT

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully