וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקום תפטר 100 עובדים, תקצץ התשלום לספקים

אמיתי זיו

12.2.2012 / 17:07

בעקבות "שינוי ארגוני וצעדי התייעלות" תופסק עבודתם של 100 עובדים בחברת סלקום. כמו כן התשלום של סלקום לספקים יקוצץ בכ-10%

קיצוצים בסלקום: החברה הודיעה כי היא מפטרת 100 מעובדי החברה בעקבות "שינוי ארגוני וצעדי התייעלות". מהחברה נמסר כי העובדים יסיימו בימים הקרובים את העסקתם לאחר הליך שימוע מסודר. ההודעה מגיעה מספר שעות לאחר שהודיעה לספקיה כי תחתוך את תעריפי התשלום בשיעור שעומד על כ-10%.

מהחברה נמסר כי היא מבצעת שינוי ארגוני במערך הלוגיסטיקה ושרשרת האספקה, על פיו תצומצם מצבת מטה המערך ופעילותו תפוצל בהתאם לתחומי הליבה בין אגף שירות ומכירה ובין מטה הקבוצה.

בשעות הצהריים הודיעה החברה לכל הספקים כי תחתוך את תעריפי התשלום בשיעור שעומד על כ-10%. מדובר במהלך חד צדדי שאינו פתוח למו"מ, אך ספק יכול כמובן לוותר על סלקום כלקוחה שלו.

בסלקום מתייחסים למהלך בתור "צו השעה", לרגל התקופה המאתגרת שעובר שוק הסלולר, כאשר לראשונה מזה שנים החלה בו תחרות כלשהי. בשנת 2011 הורדו דמי הקישוריות ובוטלו קנסות היציאה מה שהחל מלחמת תעריפים זוטא בענף. לקראת סוף השנה נכנס לענף רמי לוי. 2012 הולכת להיות קשה עוד יותר - וזאת עקב כניסת מתחרים נוספים לענף: מירס, גולן טלקום, אלון סלולר, 015, הום-סנטר ועוד. מניית סלקום נמצאת בשפל של שנים.

על מהלך הקיצוץ בתשלום לספקים חיצונים החליט ניר שטרן המנכ"ל הנכנס של החברה שאחראי גם על המיזוג של עם 013 נטוויז'ן. סלקום יצרה בתשעת החודשים הראשונים של 2011 הכנסות של 4.8 מיליארד שקל ורווח נקי של 749 מיליון שקל - רובו ככולו חולק כדיווידנדים.

  • עוד באותו נושא:
  • סלקום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully