וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל בנק לאומי הבאה: רקפת רוסק-עמינח

סיון איזסקו

12.2.2012 / 18:18

דירקטוריון הבנק קבע הערב כי המשנה למנכ"ל תהיה זו שתחליף את גליה מאור. יו"ר לאומי, דוד ברודט, אמר כי הוא משוכנע שרוסק-עמינח תוביל את הבנק והקבוצה להישגים משמעותיים

דירקטוריון בנק לאומי בחר היום (א') ברקפת רוסק-עמינח לתפקיד מנכ"ל בנק לאומי. מינויה של רוסק-עמינח כפוף לאישור בנק ישראל וייכנס לתוקף לאחר קבלת האישורים הרגולטוריים הנדרשים. רקפת רוסק-עמינח, 46, נשואה + 2, היא מוסמכת (M.B.A) במינהל עסקים ובוגרת בחשבונאות וכלכלה (B.A) ובמשפטים (L.L.B), מאוניברסיטת ת"א.

רוסק-עמינח עובדת בלאומי ב-8 השנים האחרונות ומכהנת כיום כמשנה בכיר למנכ"ל וכראש החטיבה העסקית של הבנק. בין השאר אחראית רוסק-עמינח על מערך ביניה ונדל"ן של הבנק ומערך אשראים מיוחדים, ומשמשת כמנהלת האשראי הראשית של קבוצת לאומי. טרם הצטרפותה ללאומי היתה רוסק-עמינח שותפה במשרד רו"ח סומך-חייקין KPMG, ובין השנים 2003-2000 כיהנה כמנכ"ל המשרד. בין השנים 1994-1992, כיהנה רוסק כעוזרת למשנה למנכ"ל לאומי דאז, גב' גליה מאור.

יו"ר לאומי, מר דוד ברודט, אמר היום כי הוא משוכנע שבזכות יכולתה וכישוריה המוכחים, תוביל רוסק-עמינח את הבנק והקבוצה להישגים משמעותיים בתקופה המאתגרת הנוכחית. לאחר קבלת ההחלטה איחלה מנכ"ל לאומי, גליה מאור, לרוסק-עמינח, הצלחה רבה בתפקיד והביעה את בטחונה כי לאומי ייהנה מהיכרותה העמוקה עם הבנק, היכרות שתסייע בעדה להיכנס לתפקיד באופן מהיר וחלק, לטובת הבנק, לקוחותיו, עובדיו ובעלי המניות שלו. מאור צפויה לסיים את תפקידה לאחר קבלת האישורים הרגולטוריים למינוי המנכ"ל החדש, ולאחר קיום תהליך מסודר של העברת התפקיד.

נפתח סניף איקאה בראשון לציון- מרץ 2010. אורי לנץ
נבחרה לתפקיד, כצפוי. רוסק-עמינח/אורי לנץ

רקפת רוסק-עמינח הינה המשנה הבכיר למנכ"ל בנק לאומי וממלאת מקום המנכ"לית, גליה מאור, בהיעדרה. במקביל, מכהנת רוסק עמינח גם כראש החטיבה העסקית של בנק לאומי, תפקיד אותו נושאת משנת 2004. רוסק--עמינח, רו"ח במקצועה, כיהנה בעברה כמנכ"לית פירמת רו"ח סומך חייקין והיתה לחברת ההנהלה הצעירה ביותר של בנק לאומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully