וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד רותם אסר כניסת לוביסטים לוועדת חוקה

צבי זרחיה

13.2.2012 / 13:03

זו תקופה ארוכה שיו"ר ועדת חוקה חוק ומשפט דוד רותם מסרב להיפגש עם לוביסטים. כעת מנע רותם כניסת לוביסטים של חברת תרופות לדיון בוועדה בנושא חוק הפטנטים

יו"ר ועדת החוקה חוק ומשפט, ח"כ דוד רותם (ישראל ביתנו), אסר הבוקר על לוביסטים להיות נוכחים בישיבת הוועדה ב"חוק הפטנטים". לפני פתיחת הישיבה הודיע רותם ללוביסטים של חברות תרופות שהגיעו לדיון כי אין להם מה להיכנס לישיבה. לחברות התרופות יש עניין להשפיע על החוק בשל הכרה בתרופה כפטנט.

רותם אוסר זה תקופה ארוכה על לוביסטים להיכנס לחדרו ומסרב להיפגש איתם. לדבריו, "בדיוני הוועדה נוכחים כל הגורמים הרלבנטים ואין צורך בלוביסטים או בנציגי קשרי ממשל למיניהם שייעצו לחברי הכנסת. ישנם לוביסטים מפריעים לחברי הכנסת בזמן דיוני הועדות", אמר רותם.

כפי שנחשף הבוקר ב-TheMarker, רותם פגש ביום רביעי האחרון, יום לאחר שידור התוכנית "עובדה" בערוץ 2, את יו"ר משרד הלובינג "גלעד" במזנון החלבי בכנסת. רותם סיפר כי "סנדר אמר לי: 'כעת רואים מיהם החברים האמיתיים'. אמרתי לו: לא היית חבר קודם, אינך חבר כיום, וגם בעתיד לא תכנס ללשכה שלי".

מאוחר יותר, הוסיף רותם: "הלוביסטים יודעים שאלי ללשכה או לוועדה הם לא נכנסים. אני לא צריך אותם כי אני יודע איך לכתוב הצעת חוק". רותם לא פירט אבל הרמז היה ברור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully