וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשובה לביהמ"ש: מקבל את ההסדר בדלק נדל"ן - אך אין לצרף אותי להליך

שלי אפלברג

16.2.2012 / 21:53

בעל השליטה בדלק נדל"ן חתם על כך שהוא מודע להסדר העקרונות בחברה, אך אינו צד בו. כונס הנכסים מצדד בדלק נדל"ן מול נציגויות מחזיקי האג"ח: יש לכנס אסיפת בעלי אג"ח אחת

בעל השליטה בדלק נדל"ן, יצחק תשובה, חתם על כך שהוא מודע להסדר העקרונות ולהתחייבויות של החברות הפרטיות בבעלותו, אך אינו צד בהסכם - כך הוצהר היום במכתב שקיבלה השופטת ורדה אלשיך, ועד כה נשמר בידיהם של עורכי דינו של תשובה - פנחס רובין ועופר צור ממשרד גרונציקי.

המכתב הגיע כתוצאה מבקשתם של נציגויות בעלי האג"ח לאשר כי תשובה אכן מודע לפרטי ההסדר עליו סיכמו הצדדים בשעה ששהה בחו"ל. רובין מדגיש כי "אין בסיס חוקי לבקשה לצרף את תשובה להסדר, והיא מנוגדת להבנות שהושגו בין הנציגויות". לדבריו, "אין צורך בצירופו האישי של תשובה להליך, ולכן יש לדחות על הסף את הבקשה". במכתב מאשימים נציגי תשובה את נציגי האג"ח כי בקשת הצירוף "נועדה לצרכי תקשורת".

רובין מדגיש כי תשובה מעולם לא היה צד להליך ולא יהיה בעתיד צד להליך, שכן אינו צד להסדר העקרונות, ולכן הוא אינו חתום עליו. הצדדים היחידים להסדר, לשיטתו, הן הנציגויות וחברת דלק נדל"ן. "מעולם לא הוסכם בין הצדדים כי תשובה יחתום על ההסכם. ההיפך הוא הנכון, והובהר חד משמעית כי תשובה לא יחתום עליו אישית וכי החברות בעלות השליטה בדלק נדל"ן הן אלה אשר יחתמו על ההסדר".

בתוך כך, התייחס היום כונס הנכסים הרשמי מטעם המדינה, באמצעות עו"ד רוני הירשנזון, לבקשת סדרה כ"ה של דלק נדל"ן לכנס אסיפות שונות של בעלי האג"ח. הכונס צידד בדלק נדל"ן וטען כי אין צורך בכינוס אסיפות שונות, ויש צורך באסיפת בעלי אג"ח אחת בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully