וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיסקונט השקעות בוחנת הפחתת ערך לשופרסל

ערן אזרן

20.2.2012 / 9:57

עקב ירידה מתמשכת של שווי השוק של חברת הקמעונות שופרסל בבורסה שוקלת דיסקונט השקעות של נוחי דנקנר לבצע הפחתת ערך של החברה

דיסקונט השקעות , שבשליטת נוחי דנקנר, בוחנת לבצע הפחתת ערך לשופרסל בגין ירידה מתמשכת של שווי השוק של חברת הקמעונות בבורסה - כך דיווחה הבוקר החברה למשקיעים.

"במסגרת עריכת הדו"חות הכספיים של דסק"ש לשנת 2011, ובשים לב להתמשכות הפער השלילי בין שווי השוק של השקעתה בשופרסל לבין ערכה בספרי דסק"ש, בוחנת דסק"ש בהתאם לכללי החשבונאות את הצורך לרשום הפחתת ערך בגין השקעתה האמורה, וזאת על ידי מעריך שווי בלתי תלוי. נכון למועד הד"וח, אין ודאות בדבר רישום הפחתה כאמור או היקפה. יצוין כי דסק"ש מחזיקה כ-46% מהון המניות המונפק וכ-50% מזכויות ההצבעה בשופרסל.

בתוך כך, חברת הדירוג מידרוג בוחנת את השלכות המיזוג בין כור לדסק"ש על דירוג האג"ח של שתי החברות – כך דיווחה הבוקר (ב) דיסקונט השקעות, חברת האחזקות שבשליטת אי.די.בי של נוחי דנקנר. הדירוג של דסק"ש עומד כיום על A1 (דירוג בינוני-גבוה) עם אופק "שלילי", כלומר תיתכן בעתיד הורדת דירוג נוספת, בעוד שהדירוג של כור נמוך בדרגה אחת – A2עם אופק "יציב". בשבוע שעבר הודיעה חברת הדירוג המתחרה S&P מעלות כי דירוג החברות ייוותר ברמה של Aעם אופק "יציב". דירוג זה מקביל לדירוג A2 של מידרוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully