וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיוס ההון של אי. די. בי: דנקנר ישקיע 20 מיליון

21.2.2012 / 14:12

על פי מבנה גיוס ההון שחשפה היום אי. די.בי. אחזקות ישקיע נוחי דנקנר 20 מיליון שקל, משפחת לבנת תשקיע 20 מיליון נוספים ומשפחת מנור תשקיע 10 מיליון

אי.די.בי אחזקות חושפת היום את מבנה גיוס ההון המתוכנן: נוחי דנקנר ישקיע 20 מיליון שקל, משפחת לבנת תשקיע 20 מיליון שקל ומשפחת מנור תשקיע 10 מיליון שקל.

מבנה גיוס ההון המתוכנן הינו הצעה לציבור של מניות רגילות של החברה בנות 5 שקלים ערך נקוב כל אחת ("מניות רגילות") יחד עם כתבי אופציה המירים למניות רגילות של החברה, אשר יוצעו לציבור בדרך של מכרז על מחיר החבילה, אשר תכלול כל אחת 6 מניות רגילות וכן 4 כתבי אופציות, כדלקמן: 2 כתבי אופציות אשר כל אחד מהם יהיה ניתן למימוש (כנגד תמורת מימוש בסך של 46 ש'ל) למניה רגילה אחת עד ליום 6 בספטמבר 2012 ו-2 כתבי אופציות אשר כל אחד מהם יהיה ניתן למימוש (כנגד תמורת מימוש בסך של 64 שקל) למניה רגילה אחת עד ליום 7 בדצמבר 2014.

המניות הרגילות שיוצעו והמניות שינבעו ממימוש כתבי האופציה יהיו זהות בכל למניות הרגילות הקיימות בהונה המונפק של החברה. בכוונת החברה לערוך ביום רביעי הקרוב (22 בפברואר) מכרז מקדים למשקיעים מסווגים לשם קבלת התחייבויות מוקדמות.

באי.די.בי אומרים כי דירקטורים ונושאי משרה אחרים בחברה וכן בחברות מוחזקות שלה מתכוונים להשתתף בגיוס ההון.

הגיוס נועד לגשר על החוסר של אי.די.בי אחזקות באמצעים נזילים בסך כ-250 מיליון שקל לצורך עמידה בכל התשלומים לבעלי האג"ח והבנקים ב-2012. גם אם ההנפקה תצא לפועל, היא לא תפתור את כל הבעיות בהונה העצמי של אי.די.בי אחזקות, שבסוף ספטמבר 2011 היה בגירעון של כ-1.1 מיליארד שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully