וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשתות מדווחות על ירידה במכירות חטיפי שטראוס

עדי דברת-מזריץ

21.2.2012 / 21:00

באחת מהרשתות הגדולות נרשמה האטה של 3.5% במכירות, ואילו ברשת אחרת - שמוכרת את החטיפים במבצע - ישנה עלייה של 40%

שישה ימים אחרי פרוץ מחאת "פסק הזמן" בפייסבוק חלק מרשתות השיווק מדווחות על ירידה במכירות חטיפי השוקולד של שטראוס. כך עולה מבדיקת TheMarker בקרב רשתות השיווק.

"בימים ראשון ושני היינו עדים לירידה של כמעט 7% במכירות החטיפים של שטראוס - פסק זמן, כיף כף , טעמי ואחרים", מספר בכיר ברשת שיווק בינונית.

לדברי בכיר ברשת שיווק גדולה, הירידה במכירות החטיפים של שטראוס בימים האחרונים קטנה יותר ועומדת על 3.5%. "לא מדובר בירידה גדולה במכירות כפי שחווינו במחאת הקוטג', אבל צריך לזכור שלא מדובר במוצר בסיס אלא במוצרים שאנשים לא רוכשים בכל קנייה בצורה מאסיבית כך שיצטרך לעבור עוד קצת זמן כדי שנראה בוודאות עד כמה המחאה השפיעה על רכישת החטיפים", אומר הבכיר.

לדברי בכיר ברשת שיווק גדולה, מתחילת השבוע דווקא חלה עלייה של 40% במכירות החטיפים של שטראוס אולם בימים אלה מציעה הרשת מבצע עמוק על כלל החטיפים של שטראוס: "אנחנו בעצם למדים מזה שכשאין מבצע אז הציבור אולי מחרים את המוצר אבל כשיש מבצע חזק הלקוח יכניס את המוצר לעגלה".

בשטראוס יכולים לקוות כי המבצעים השונים שמציעות בימים אלה רשתות שיווק רבות על חטיפי השוקולד של החברה יבלמו את הירידה במכירות ואף יביאו לגידולים.

בחלק מרשתות המזון הודיעו בתחילת השבוע על מבצעים בחטיפי השוקולד של שטראוס. רשת המזון הגדולה בישראל 'שופרסל' החליטה להקדים את מבצעי הפורים על חטיפי השוקולד של שטראוס ולמכור 3 חטיפי טוויסט וטעמי במחיר מבצע של 11 שקל בסניפי שופרסל דיל ו-13 שקל בשופרסל שלי. ו-3 חטיפי פסק זמן במחיר של 12 שקל בכל סניפי הרשת.

ברשת רמי לוי מקיימים מבצע של פסק זמן או טוויסט ב-1.49 שקלים בקנייה מעל 150 שקל ומשבוע הבא ללא סכום קניה מינימלי. רשת מחסני השוק מוכרת את חטיםפי שטראוס ב-1.79 שקלים לחטיף.

רשתות שיווק אחרות, כמו מגה , כמעט חינם וויקטורי, מוכרות בימים אלה בכל מקרה את חטיפי שטראוס במבצעים שונים לקראת הפורים.

  • עוד באותו נושא:
  • שטראוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully