וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאת השוקולד: ועדת הכלכלה זימנה ראשי שטראוס

עדי דברת-מזריץ

22.2.2012 / 14:24

ביום שני ייערך דיון בוועדת הכלכלה של הכנסת בנושא פערי המחירים בין תוצרת ישראלית בארץ וחו"ל בהשתתפות נציגי חברות מזון, רשתות גדולות ותנועת "ישראל יקרה לנו"

מחירי פסק הזמן מגיעים לכנסת: ראשי שטראוס ותנועת "ישראל יקרה לנו" הוזמנו לדיון בוועדת הכלכלה שיתקיים ביום שני הקרוב בצהריים. נושא הפגישה יהיה פערי המחירים בין תוצרת ישראלית בארץ וחו"ל", כך נודע ל-TheMarker. לדיון הוזמנו נציגי חברות ורשתות מזון הגדולות.

הקבוצה של "ישראל יקרה לנו" תחת השם "שטראוס-עלית לנו ביוקר", שנפתחה ביום שישי בערב, מונה כבר כ 16 אלף חברים.

יו"ר ועדת הכלכלה, כרמל שאמה-הכהן, בחר בדרך מקורית לספר על כוונתו לזמן דיון בנושא כאשר כתב בתחילת השבוע בעמוד הפייסבוק שלו "אזמן את הנהלת שטראוס לדיון בועדת הכלכלה כדי להבין מה קורה למוצרים שלהם בדרך הארוכה לארה"ב שחותך את מחירם בעשרות אחוזים?". והוסיף לאחר מכן בהתכתבות עם הגולשים כי גם התמ"ת והאוצר יוזמנו לדיון.

"נביא לידיעת הוועדה הרבה דוגמאות שאספנו על מוצרי שטראוס שיקרים יותר בחו"ל. נספר גם על כך ששטראוס מנופפת בכך שעשתה הרבה הוזלות אך קפה טורקי של חברת הבת של 'דון קפה' מוכרת קפה בסרביה במחיר זול הרבה יותר ממחירה קפה עלית בישראל", אמר ל-TheMarker איל עופר, מתנועת "ישראל יקרה לנו".

כזכור, ניצוץ המחאה כנגד שטראוס הוצת על ידי הגולש יואב רוקח-פן, שהעלה לפייסבוק צילום שבו נראה כי מחירו של חטיף השוקולד בניו ג'רזי ארה"ב עומד על 74 סנט בלבד (כולל מסים) לעומת מחיר של 6.29 שקלים ברשת השיווק מגה (באינטרנט) באותו הזמן בדיוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully