וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפגישה עם שטראוס: "להחרים את החברה"

עדי דברת-מזריץ

23.2.2012 / 10:36

עפרה שטראוס נפגשה עם האימהות מתנועת 'ישראל יקרה לנו' על רקע המחאה המתגבשת נגד החברה. האימהות יצאו מהפגישה והכריזו על חרם רשמי. "שימוש ציני בדאגה ל-6,000 עובדים"

אמהות מתנועת "ישראל יקרה" יצאו במצב רוח זועם מהפגישה עם עופרה שטראוס והכריזו על חרם רשמי על הקבוצה. " אנחנו קוראים מכאן לכל העם לא לרכוש את המוצרים של שטראוס ולהשאיר אותם על המדף ובמקררים. זאת הדרך שלנו להראות לחברת שטראוס שאנחנו לא מוכנים לקנות את המוצרים שלהם. עופרה לא אמרה לנו שום דבר חדש", אמרו האמהות לאחר הפגישה.

לדבריהן, "הצגנו את המצוקה שלנו כאימהות ואת הדאגה שלנו לעם ישראל ולא שמענו לצערנו שום בשורה חדשה. כנראה שהדרך היחידה היא חרם על מוצרי שטראוס. עופרה ניסתה להציג את הצד שלה ולהשתמש בצד הציני של דאגה ל-6,000 העובדים שלהם ואנחנו לא מוכנים כבר לספוג את התירוצים האלה. שאלנו אותה מה עם עם ישראל. אנחנו קוראים לכל מדינת ישראל לא לרכוש את מוצרי שטראוס ישראל ולמעשה מכריזות שביתת קונים. עופרה אמרה שהם נענים מיוני לקולות הציבור ודברים וסימסמאות כמו צדק חברתי וכו. אנחנו מייצגים את הצרכנים שלא רוצים לשמוע יותר מילים יפות ומבצעים אלא הורדת מחיר גורפת".

היום אחר הצהריים יחלקו ראשי המחאה פליירים לצרכנים בכניסה לסופרים, המבקשים לא לרכוש את מוצרי שטראוס ומפרטים מה הם מוצרי קבוצת שטראוס.

הבוקר הודיעו ראשי המחאה על דחיית ההפגנה מול ביתה של שטראוס לשבוע הבא. "הבנו שלאור התמיכה הרבה שהנושא מקבל בוודאי יגיעו להפגנה יותר מ-50 איש - מה שמצריך אישור משטרה", אמרה ל-TheMarker בת שבע אלקובי.

לפני הפגישה אמרו נציגות האימהות כי "אין לנו הרבה תקוות מהפגישה עם עופרה שטראוס, באנו להקשיב". הן הוסיפו כי הדברים שהציע אתמול מנכ"ל החברה, ציון בלס, נשמעים כמו תירוצים.

לדברי אלקובי, הסיבה היחידה לביטול ההפגנה לגמרי תהיה "אם שטראוס תבצע הוזלה רוחבית של כלל מוצרי חברה". אתמול אמר מנכ"ל שטראוס ישראל, ציון בלס, כי אין בכוונת החברה להוריד מחירים.

אלקובי ועוד שלוש 'אמהות', כהגדרתן, הגיעו ביום שני בבוקר למשרדי הנהלת שטראוס כדי לתת לעפרה שטראוס מכתב שכתבו על מחיריה הגבוהים לדבריהן של קבוצת שטראוס. עופרה לא נכחה בארץ ועם האמהות נפגשה אוסנת גולן, סמנכ"ל התקשורת של הקבוצה.

במכתב כתבו בין היתר: "למה אמא בישראל, צריכה לחשוב פעמיים אם לקנות לילדים שלה מוצרי מזון תוצרת הארץ. באחרונה, התגלה שהממתקים, הקפה, המעדנים ושאר מוצרי המזון שאתם משווקים בישראל נמכרים במחיר זול הרבה יותר בחו"ל.

"גם שוקולד תוצרת חוץ יותר זול ממוצרי הפרה של עלית. איך ייתכן שחברה ישראלית מתייחסת לאזרחים ישראלים כאל פראיירים שיקנו בכל מחיר. עופרה. אני מבינה מתי עובדים עלי. אל תגידי לי שיש לכם עלויות גבוהות יותר. בחו"ל משלמים יותר על חשמל, יותר על דלק, והשכר עבור עבודתם גבוה יותר מאשר בישראל. אז איך זה שאחרי כל העלויות הגבוהות הללו את עדיין מצליחה למכור לאמא בריטית או אמריקאית את המוצרים שלך בזול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully