וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר בוול סטריט נחתם בעליות

ואדים סבידרסקי

28.2.2012 / 23:31

מדד אמון הצרכן זינק לרמה של 70.8 נקודות; מחירי הנדל"ן ירדו ב-0.5%, מתחת לצפי, והזמנות המוצרים בני קיימא ירדו ב-0.4% לעומת התחזית לירידה של 0.7%

המסחר בוול סטריט נחתם בעליות שערים קלות לאחר שהמשקיעים שהתלבטו בין דיווחי מקרו סותרים אשר הגיעו מגזרות שונות והעידו על מצבו של שוק הנדל"ן ומגזר הייצור, ובחרו במגמה החיובית בשל שיפור חד מהצפוי שנרשם במצב רוחם של הצרכנים. מדד הדאו ג'ונס עלה ב-0.2%, מדד S&P 500 התחזק ב-0.35% והתקרב לרמת 1,400 נקודות, והנאסד"ק הוסיף 0.7%. התשואה על אג"ח ממשלת ארה"ב ל-10 שנים הסתכמה ב-1.93%.

אירופה ממשיכה לתרום אי הוודאות בזירת המסחר האמריקאית. הבנק המרכזי של אירופה צפוי לספק אשראי חירום לבנקים ביוון, לאחר שהורדת דירוג האשראי מוקדמת מהצפוי גרמה לכך שלא יוכלו ללוות כנגד אג"ח ממשלתיות יווניות. סוכנות דירוג האשראי סטנדרד אנד פור'ס (S&P) הורידה אתמול את דירוגה של יוון ל"חדלות פירעון סלקטיבית" בעקבות הסדר הנושים אליו הגיעה יוון עם נושיה הפרטיים.

בזירת המקרו האמריקאית, התפרסם מדד מחירי הנדל"ן ב-20 ערים הגדולות בארה"ב של קייס שילר לחודש דצמבר, והראה על ירידת מחירים של 0.5%. קונסנזוס הכלכלנים צפה לירידת המחירים הנוספת מתונה יותר של 0.4%, זאת בהמשך לירידה של 0.7% בחודש האחרון של סתיו 2011.

מנגד, על פי התחזית הכלכלנים, מצב רוחם של הצרכנים האמריקאיים הולך ומשתפר. אינדיקציה לכך צפוי לספק מדד אמון הצרכן שיתפרסם היום ויציג עלייה מרמה של 61.1 נקודות האחוז בינואר ל-64 נקודות בפברואר - כך חוזים בשוק. כמו כן, הזמנות מוצרי בני קיימא ירדו בינואר ב-0.4%, בהשוואה לירידה החזויה על ידי הכלכלנים של 0.7%, וזאת לאחר זינוק חד של 3% שנרשם בחודש לפי כן.

יאהו דורשת מפייסבוק לשלם לה דמי רישוי בגין השימוש בטכנולוגיה שלה, כך דיווחו שתי החברות ביום שני, מה שעשוי לגרור גם רשתות חברתיות אחרות למאבקי הפטנטים והתביעות הנפוצים במגזר הטכנולוגיה. דרישתה של יאהו דווחה לראשונה ב"ניו יורק טיימס".

האנליסטים של מריל לינץ' מרוצים מביצועיה של אורמת ברבעון האחרון, ובעיקר מהיקף מכירות המוצרים המרשים שרשמה החברה, בגובה של 46 מיליון דולר. במריל לינץ' אף מציינים כי תחזית החברה ל-2012 גבוהה מששיערו, ובהסתמך על הבטחון הרב של הנהלת החברה לגבי ביצועיה בהמשך ועל רקע המספרים החזקים ברבעון האחרון לשנת 2011, מעלים האנליסטים את הצפי למכירות מוצרים מ-131 מיליון דולר ל-152 מיליון דולר.

אפל שלחה היום הודעה לעיתונאי הטכנולוגיה בארה"ב, ובה היא בישרה להם כי תערוך ב-7 במארס "אירוע מיוחד". לפי הערכות בשוק, החברה צפויה לחשוף באירוע את מכשיר האייפד 3. "יש לנו משהו שאתם חייבים לראות ולגעת בו", כתבה אפל בהזמנה ששלחה לעיתונאים. בכך מצליחה אפל למשוך את תשומת הלב מתערוכת הסלולר השנתית שנערכת בימים אלה בברצלונה.

אמש, (לאחר סגירת המסחר בניו-יורק), פירסמה חברת פרוטליקס את דו"חותיה לשנת 2011. החברה רשמה הכנסות של 3 מיליון דולר והפסד נקי של 36.5 מיליון דולר, או 0.43 דולר למניה.

"למרות שברמה הפיננסית אין הרבה חדש, קצב ההוצאות שעומד על כ-9 מיליון דולר לרבעון ויתרת המזומנים, תומך בצורך שהיה לחברה לגייס", מציין סטיבן טפר, אנליסט הפארמה והביומד של הראל פיננסים. "לאחר הגיוס, היקף המזומנים ללא תשלומים מפייזר צפוי להספיק עד סוף רבעון שני של 2013, מה שיוצר כרית ביטחון במידה ויהיו עיכובים נוספים בדרך לאישור ה-UPLYSO".

הכנסות הרבעון הרביעי של 2011 של סרגון זינקו ב-77% ל-118.5 מיליון דולר. זאת, לעומת 67 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הגולמי על בסיס Non-GAAP ברבעון הרביעי לשנת 2010 הסתכם ב-33% מההכנסות ואילו הרווח הגולמי על בסיס GAAP הסתכם ב-29% מההכנסות. הרווח התפעולי Non-GAAP ברבעון הרביעי של 2011 הסתכם ב-3.4 מיליון דולר.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully