וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמה מעוז מונה לכלכלן הראשי של אלפא פלטינום

ערן אזרן

29.2.2012 / 11:19

כחודש אחרי שפוטר מאקסלנס-נשואה בעקבות התבטאויותיו השנויות במחלוקת מונה הכלכלן שלמה מעוז לכלכלן הראשי של בית ההשקעות אלפא פלטינום. "אודיע על שורה של מיזמים פיננסים"

לאחר שפוטר מבית ההשקעות אקסלנס-נשואה בשל התבטאויות שנויות במחלוקת, שלמה מעוז מונה לתפקיד הכלכלן הראשי של בית ההשקעות אלפא פלטינום. בית ההשקעות מתמחה בניהול תיקים, ניהול השקעות בקרנות נאמנות ובניהול השקעות פנסיוניות אינדיבידואליות (IRA).

במקביל, מעוז יכהן כיועץ ההשקעות הראשי של קרן ההשקעות הגלובלית שמקימה הקבוצה וכיו"ר וככלכלן הראשי של מיזמים שונים אותם תשיק הקבוצה בתקופה הקרובה. לדברי מעוז, ההחלטה להצטרף לבית ההשקעות נובעת מהתמחות הקבוצה בהשקעות גלובאליות ובמיוחד בתקופה בה השווקים הבינלאומיים מציבים אתגרים והזדמנויות לציבור המשקיעים.

לפני כחודש עורר שלמה מעוז סערה ציבורית לאחר שאמר כי בנק לאומי הוא "בנק של לבנים". מעוז, בכנס שנערך במכללת ספיר, אמר עוד שהקיבוצים והמושבים שדדו קרקעות, וכי המפגינים בשדרות רוטשילד בקיץ האחרון היו בעיקר אשכנזים, שהתקשו להתמודד עם סטודנטים שהגיעו מהמכללות והעלייה הרוסית.

מעוז אמר היום לאחר ההודעה על המינוי כי "התקופה הנוכחית, בעיקר בשווקים הגלובליים, הינה תקופה מאתגרת הטומנת בחובה הזדמנויות השקעה רבות. אין לי ספק כי ביחד עם התמחות הקבוצה בהשקעות גלובליות, נוכל להציע לציבור המשקיעים אלטרנטיבות מתקדמת והזדמנויות השקעה אטרקטיביות. בימים הקרובים אודיע על שורה של מיזמים פיננסים שאני עומד להוביל, אשר יציעו, לראשונה בישראל, שיטות השקעה חדשניות, עבור מגוון של קהלים ושל תיקי השקעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully