וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר צמצמה את מצבת כוח האדם שלה ב-900 עובדים

אמיתי זיו

5.3.2012 / 9:41

בתוך שלושה חודשים ירדה מצבת כוח האדם של פרטנר מ-8,000 עובדים ל-7,000. הצעד נעשה בעיקר באמצעות עצירת גיוס כוח אדם לחברה

בשקט, וכמעט בלי לחלק מכתבי פיטורים, צימצמה חברת הסלולר פרטנר את מצבת העובדים שלה בכ-900 איש בתוך שלושה חודשים, מכ-8,000 לכ-7,000 עובדים. הצעד נעשה בעיקר באמצעות עצירת גיוס כוח אדם לחברה. המהלך, ככל הנראה, לא הסתיים, והוא צפוי להימשך בתקופה הקרובה.

את מספר העובדים המדויק בפרטנר יהיה אפשר לראות בדו"ח השנתי המלא שתפרסם החברה בסוף מרץ. פרטנר דחתה את פרסום דו"חותיה המלאים מחשש שתצטרך להפחית את ערך החברה הבת 012 סמייל בגלל כניסתה של HOT לענף האינטרנט. על פי דו"ח מיוחד של דויטשה בנק בעניין, פרטנר צפויה לחסוך עקב צמצום מצבת העובדים סכום שנתי של כ-124 מיליון שקל. בתוך כך, נמשכת העזיבה ההדרגתית של סמנכ"לים בחברה. סמנכ"ל ההנדסה אבי ברגר ביקש באחרונה לעזוב את החברה לאחר שכיהן בה ארבע שנים וחצי.

המוקדנים נשחקים במהירות

מנכ"ל פרטנר הנכנס, חיים רומנו, החליט בנובמבר 2011 לבצע קיצוץ נרחב בכוח האדם בחברה. רומנו נכנס לחברת הסלולר הגדולה במשק מבחינת כוח האדם, והחליט כי אין צורך בכל מסת העובדים הזו, וכי ניתן לתת שירות טוב יותר דווקא על ידי צמצום מספרם.

בדצמבר השיקה החברה את תוכניות התמחור החדשות שלה תחת המיתוג Clear, והן מוצגות באתר באופן ברור. במקביל ביטלה החברה את התוכניות שהיו "מתחת למדף", כלומר, תוכניות שלא פורסמו, אך עובדי שירות הלקוחות הונחו להציע אותן ללקוחות במקרים מסוימים, כמו תוכניות שימור לקוחות. כתוצאה מכך נציגי השירות של החברה כבר לא מנהלים משא ומתן עם הלקוחות - מה שכינה בכיר בחברה "בזאר טורקי" - ומשווקים רק את התוכניות המפורסמות. בפרטנר טוענים שבעקבות התוכניות החדשות החשבונית נהפכה פשוטה יותר, שביעות הרצון של הלקוחות עלתה, וזמני ההמתנה התקצרו.

רוב הצמצומים בחברה התבצעו באמצעות עצירת גיוסים. כוח האדם במוקדי השירות נשחק במהירות ממילא - משך העבודה הממוצע של עובד שירות ותמיכה בחברה הוא 16 חודשים, כך שבשנה נגרעים מהחברה באופן "טבעי" כ-2,500 עובדים, כ-200 בחודש. כמו כן, פרטנר פיטרה 70 עובדי מטה, שעזבו בהדרגה בחודשים האחרונים.

  • עוד באותו נושא:
  • פרטנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully