וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכות: איפקס מחפשת מנכ"ל חדש לפסגות

נועם בר

5.3.2012 / 21:28

בשוק ההון מעריכים כי קרן ההשקעות מחפשת מחליף לרונן טוב - שנה בלבד לאחר שמונה - אולם באיפקס מסרבים להתייחס לנושא. בין המועדים האפשריים לתפקיד: חגי בדש

שנה לאחר מינויו של רונן טוב לתפקיד מנכ"ל בית ההשקעות פסגות הגדול בישראל, מתנדנד כסאו. על פי הערכות בשוק ההון, בעלת השליטה, קרן ההשקעות איפקס מבקשת להחליף את טוב והחלה לחפש מועמדים חדשים לתפקיד. באיפקס לא היו מוכנים להכחיש את הידיעה והסתפקו בתגובה שאינם מתייחסים לנושא.

בין השמות שעולים כעת כמועמדים להחליף את טוב הם חגי בדש, מנכ"ל הגמל והפנסיה בפסגות שנמצא בחברה כבר 12 שנה. בדש היה מועמד לתפקיד גם בסבב הקודם כשעזב אותו רועי ורמוס.

בשבוע שעבר נחשף כי שווי פסגות נחתך במיליארד שקל בתוך שנה, מ-2.7 מיליארד שקל ל-1.7 מיליארד שקל. בין הגורמים לכך היא הרגולציה המתגברת בשלל תחומי הפעילות של פסגות, בראשם הורדת דמי הניהול שרשאיות חברות הגמל לגבות מהחוסכים. מיד עם אישור הרפורמה להורדת דמי הניהול בכנסת, מיהרו בפסגות לגבש תוכנית התייעלות הכוללות פיטורים של עשרות עובדים בחברה ושינויים בעבודה מול הספקים ונותני שירותים חיצוניים.

מאז נכנס טוב לתפקיד התמקד פסגות בעצירת הפדיונות בפעילות הגמל וקרנות הנאמנות ובכניסה מואצת לתחום קרנות הפנסיה וההפצה הפנסיונית. תחת טוב הקים פסגות קרן פנסיה חדשה וכבר בתוך פחות משנה גויסו אליה כ-70 מיליון שקל ופסגות זכה במספר מכרזים שעשו מעסיקים במשק.

נושא נוסף שהעסיק את טוב בשנה הזו הוא ניסיון לרכוש חברת ביטוח אך בינתיים הדברים לא התגבשו לכדי עסקה. בינתיים פעל טוב במסלול מקביל ופסגות הגיש לאוצר בקשה לקבלת אישור מבטח, תחתיו הוא יוכל לפעול אם לא יעלה בידו לרכוש חברת ביטוח קיימת.

  • עוד באותו נושא:
  • פסגות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully