וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה בודקת אי סדרים בהתנהלות עופר עיני

טלי חרותי-סובר

6.3.2012 / 12:24

המשטרה בודקת קשרים בעייתיים של יו"ר ההסתדרות עופר עיני וחשד טובות הנאה לגורמים בכירים בהסתדרות. מקורבים לעיני: "גורמים פוליטיים משתמשים במשטרה"

המשטרה בודקת חומר בעניינו של יו"ר ההסתדרות, עופר עיני - כך דווח בגלי צה"ל.

מוקדם יותר, דווח באתר News1 של יואב יצחק כי החקירה מתנהלת בחשאי על היחידה הארצית לחקירות כלכליות. המשטרה בודקת, בין השאר, קשרים בעייתיים של עיני, בהם מינוי בת זוגו רוית דום לתפקיד מנכ"ל רשת עמל לפני שדווח רשמית על מערכת היחסים הרומנטית.

בנוסף, נבדק חשד למתן טובות הנאה לגורמים בכירים בהסתדרות וכן עסקות שונות שבוצעו באמצעות חברת העובדים השיתופית - המשמשת כזרוע הכלכלית של ההסתדרות.

מקורבים לעיני אמרו כי "זו אינה הפעם הראשונה שגורמים פוליטיים מנסים לעשות שימוש במשטרה כדי לקדם את מועמדותם, כאילו היא (המשטרה) כלי שרת בקידום הקמפיין שלהם. לא ידוע לנו דבר על קיום חקירה ועל גורמים שנחקרו, ובכל מקרה יהיה שיתוף פעולה מלא עם כל גורם אכיפה".

מחר, 7 במארס, הוא היום האחרון לאורכה שניתנה לאיתן כבל ועמיר פרץ, שהכריזו על מועמדותם לתפקיד היו"ר בבחירות הבאות שיערכו בחודש מאי להסדיר את רשימות המתפקדים שהגישו.

בבדיקת הרשימות שהוגשו (כ-6,000 מתפקדים לאיתן כבל, ויותר מ-9,000 לעמיר פרץ) התגלו שמות כפולים ומשולשים, וכן חתימות של אנשים שאינם נחשבים לחברים כשירים שיכולים להצביע. לדברי ועדת הבחירות של ההסתדרות, הממצאים התגלו בבדיקה שערכה חברה חיצונית שנשכרה לבדיקת הקולות. כבל ופרץ נקראו להסביר ולתקן עד 4 במארס וכשביקשו אורכה - קיבלו אותה. אם תחליט ועדת הבחירות כי חתימות המתפקדים אינן כשרות - תיפסל מועמדותם של כבל ופרץ.

  • עוד באותו נושא:
  • עופר עיני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully