וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהתאם לציפיות: הרווח הנקי של סלקום צנח ב-76%

אמיתי זיו

7.3.2012 / 10:49

התחרות בשוק הסלולר פגעה בסלקום ונתוניה ברבעון הרביעי היו חלשים. הרווח הנקי ירד ל-76 מיליון שקל - ירידה של 76.2% לעומת הרבעון המקביל אשתקד

כצפוי, התחרות בשוק הסלולר פוגעת בחברות, וסלקום מפרסמת כעת דו"ח רבעוני ושנתי חלש, אך בהתאם לתחזיות האנליסטים. מדובר בדו"ח בו סלקום מאחדת את תוצאות החברה הממוזגת 013 נטוויז'ן.

הכנסות סלקום לרבעון 4 גדלו ב-0.2% והתסכמו ב- 1.6 מיליארד שקל. שאר תוצאות החברה ירדו: ה- EBITDA של החברה ירד בשיעור חד של 32.6% ל- 425 מיליון שקל וכעת הנתון הינו 25% מהמחזור מול 38% ברבעון המקביל. הרווח התפעולי של החברה צנח ב- 54.2% ל- 205 מיליון שקל והרווח הנקי ירד ב- 76.2% ל- 76 מיליון שקל. סלקום מודיעה על חלוקת מרבית הרווח הנקי כדיבידינד, 72 מיליון שקל בסך הכל או 0.72 שקל למנייה.

ניר שטרן, מנכ"ל סלקום: "אנו מאמינים שהבסיס האיתן שלנו כחברה מובילה בשילוב סינרגיות המיזוג עם נטוויז'ן מהווים יתרון שיסייע לנו בתנאי השוק המשתנים. לקראת שנת 2012, הגדרנו מספר מטרות מרכזיות. הראשונה שבהן היא להתייעל בפעילות השוטפת ובאמצעות כך להפחית עלויות. בשבועות האחרונים ביצענו תהליך התייעלות במטרה לצמצם את הוצאות החברה בצורה משמעותית. בד בבד נקטנו בפעולות התייעלות בעקבות מיזוג נטוויז'ן ובכללן ביצענו איחוד של מטות החברות, מעבר של עובדי מטה נטוויז'ן לבית סלקום בנתניה, צמצום תפקידים כפולים ועלויות עודפות ומעבר למבנה ארגוני שיאפשר למקסם את סינרגיות המיזוג. אנו מעריכים, כי בעקבות המיזוג נראה סינרגיות הן בצד ההכנסות והן בצד ההוצאות במהלך 2012 ובשנים הבאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully