וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות מפגינים מול משרדי שטראוס: "עפרה שטראוס - את גזלנית"

אבשלום חלוץ

8.3.2012 / 19:04

המשתתפים הגיעו מחופשים, כאשר התחפושת הפופולרית ביותר היא של פרות, עם השלט "אותי לא יחלבו". בכל פעם שעלה השם שטראוס הרעישו המשתתפים ברעשנים

כחמישים איש מפגינים כעת מול משרדי חברת שטראוס ברחוב הסיבים באיזור התעשייה של פתח תקווה - במה שהם מכנים הפגנת "עד לא שטראוס". בהפגנה משתתפים פעילי "ישראל יקרה לנו" ומחאת הקוטג', וכן אזרחים שהצטרפו אליהם במטרה למחות כנגד מחירי מוצרי החברה.

המשתתפים הגיעו מחופשים, כאשר התחפושת הפופולרית ביותר היא של פרות, עם השלט "אותי לא יחלבו". הנוכחים קוראים בקול "הצרכן התעורר אין שטראוס במקרר" ו"שטראוס גזלנים תנו כבוד לאזרחים". אחת המשתתפות קראה בקול: "אין לנו בעיה עם עשירים. יש עשירים שהם לא חזירים. יש את סטף ורטהימר, יש את חברת טבע. הם יצרנים, יו"ר קבוצת שטראוס, עפרה שטראוס, את גזלנית".

אחד ממארגני ההפגנה הקריא את "מגילת עפרה", כאשר בכל פעם שעלה השם שטראוס או רני רהב הרעישו המשתתפים ברעשנים וצפצפות. "מגילת אסתר מגלה לנו שאם לא נדאג כל אחד לזולתו לא יהיה לנו עתיד. אנחנו מאמינים בשיתוף ודאגה כמו מרדכי הצדיק", הקריא הפעיל. הנוכחים הכינו משלוח מנות לעפרה שטראוס, ללא מוצרי שטראוס, אותו הם הגישו בכניסה לבניין החברה. "אנחנו לא נגד שטראוס, אנחנו נגד המחירים הגבוהים של החברה", הצהיר בחור צעיר שאחז במגפון.

לבסוף הכריזו הנוכחים על הקמת ישראל החדשה המושתתת על שיוויון חירות וחופש. הפעילים צעקו יחדיו: "כולנו ערבים זה לזה. ימין ושמאל, חילונים וחרדים, עשירים ועניים. לא נכנע עד שנקים את מדינת הצדק החברתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully