וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקוחות מירס: היכונו לקידומת החדשה - 053

אמיתי זיו

12.3.2012 / 15:42

כדי להבדיל את לקוחות החברה מלקוחות מוסדיים איתם מזוהה הקידומת 057 של מירס ביקשה החברה להחליף את הקידומת ל-053. המהלך יתבצע בתחילת 2013

משרד התקשורת החליט לאפשר החלפת קידומת לחברת הסלולר הקטנה וזאת על מנת לסייע לחברה ברמה השיווקית-מותגית לקראת השקת רשת סלולר חדשה בחודשים הקרובים.

במירס ביקשו את הקידומת החדשה היות שקידומת 057 מזוהה עם קהלים מסוימים: אנשי מקצוע, גופים מוסדיים, תחנות מוניות וכדומה, ואילו מירס החדשה מתכוונת להרחיב את קהל היעד שלה. החברה גם צפויה להיקרא אחרת.

"המשרד יודיע על מועד לפינוי הקידומת 057 שיקרא מועד ההחלפה. מועד ההחלפה יחול במהלך שנת 2013 או במועד מוקדם יותר", נכתב במכתב המודיע על ההחלפה ונשלח כעת לכל חברות התקשורת. במהלך 9 חודשים ממועד ההחלפה יתאפשר חיוג כפול, גם למספר 057 וגם ל-053, ואחריו תחסם הקידומת המקורית.

חברות הסלולר המתחרות סירבו בתחילה לרפורמה. הטענה הראשונה כי מספור הוא משאב במחסור ואין סיבה לתת למירס הטבה כזו. עוד הן טענו כי לקוחות שלהן שהתניידו ממירס יצטרכו להחליף כרטיסי ביקור, פרסום ב-144, דפי זהב וכדומה, אך לבסוף, מירס הגיעה להסדר פיצוי מול חברות הסלולר על החלפת הקידומת.

  • עוד באותו נושא:
  • מירס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully