וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השלישית מתחילת השנה: אל על מעלה מחירים

זוהר בלומנקרנץ

15.3.2012 / 13:02

מחיר כרטיסי הטיסה ליעדים ארוכי הטווח - צפון אמריקה, המזרח הרחוק ואפריקה יעלה ב-58 דולר במחלקת תיירים. הסיבה לעליית המחירים היא עליית מחירי הדלק הסילוני

חברת אל על מייקרת את מחיר כרטיסי הטיסה ליעדים ארוכי הטווח - צפון אמריקה, המזרח הרחוק ואפריקה ב-58 דולר במחלקת תיירים, מיום שלישי הקרוב. מחברת התעופה נמסר היום (ה') כי בקווים לאירופה לא יחול כל שינוי. זו התייקרות שלישית השנה של תעריפי הדלק באל על.

"ההתפתחיות הגיאופוליטיות האחרונות ממשיכות להשפיע על מחירי הדלק הסילוני, שהגיעו שוב לשיא. מגמה זו מחייבת אותנו להתאים עצמנו למחירים החדשים ולהעלות את מחירי כרטיסי הטיסה, כפי שעשו כל חברות התעופה. עם זאת, אנו פועלים נמרצות להמשיך להציע מגון מחירים אטרקטיבים ללקוחות", הסבירו באל על את פשר התייקרות המחירים". בחברה ציינו כי כל הכרטיסים שיונפקו עד ה-19 במרס ייהנו מהמחירים הקיימים. כמו כן, עלות מימוש כרטיס הבונוס המשולמת על ידי חברי מועדון הנוסע המתמיד, לא תשתנה.

אל על כבר ייקרה ב-20 דולר את מחיר כרטיסי הטיסה ליעדים ארוכי הטווח וב-26 דולר ליעדים הקצרים והבינוניים לפני כחודש, באמצעות העלאת היטל הדלק. קודם לכן העלתה את היטל הדלק על מחיר כרטיסי הטיסה ב-5 בינואר. אז התייקרו המחירים ב-20 דולר במחלקת תיירים לטיסות ארוכות הטווח וב-40 דולר במחלקת העסקים.

  • עוד באותו נושא:
  • אל על

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully