וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברי כנסת על פרסומת העירום של קסטרו: "פורנוגרפיה"

14.3.2012 / 18:38

בכנסת לא אהבו, בלשון המעטה, את הפרסומת החדשה של חברת הביגוד בה נראית הדוגמנית גל גדות נכנסת למעלית בעירום חלקי. נציב התלונות ברשות השידור: "הגיעו תלונות רבות"

חברי כנסת פנו היום לרשות השנייה ולחברת קסטרו בדרישה להוריד את הפרסומת החדשה, שבה נראית הדוגמנית גל גדות נכנסת עירומה למעלית.

במכתב שעליו חתומים חברי הכנסת אורי אריאל, זבולון אורלב, ציפי חוטובלי, מרינה סולודקין, אריה אלדד, עתניאל שנלר, ניסים זאב, ד"ר מיכאל בן ארי, יעקב כ"ץ, נאמר: "ברצוננו להביע זעזוע ושאט נפש מהפרסומת החדשה המככבת בימים אלו על מסכי הטלוויזיה וכן באתרי האינטרנט השונים, תוך פגיעה קשה ברגשות ציבור שלם ואנו ביניהם. מדובר בפרסומת פוגענית בה מסתובבים פרזנטור ופרזונטרית החברה, עירומים כביום היוולדם כאשר רק טשטוש קל מכסה את איבריהם המוצנעים. מדובר בפרסומת פורנוגרפית אשר אליה חשופים בלית ברירה ילדים קטנים וכן אנשים בוגרים המשתדלים להימנע ממראות אלו.

"לצערנו לצד הפרסומות בטלוויזיה בשעות השיא, עלתה הפרסומת בצורה רחבה גם לאתרי האינטרנט המובילים בישראל בצורה בולטת ובעמודיהם הראשיים, ובכך הפכה החשיפה לכמעט בלתי נמנעת".

נציב תלונות הציבור ברשות השנייה, דוד רגב, אישר כי הגיעו לידיו תלונות רבות ובעקבות פניית חברי הכנסת, בכוונתו לזרז את הטיפול בעניין.

חברת קסטרו מסרה בתגובה: "מטרת הקמפיין היא להשיק את קו הבלאק של קסטרו - קו אופנתי חדש בעל אופי אלגנטי ומחויט. הקונספט שנבחר להשקה הוא: 'כשאת/ה לא לבוש/ה כמו שצריך, את/ה לא לבוש/ה בכלל' והוא מבטא את התחושה המוכרת של בנאדם שנתפס ב'מערומיו' בסביבה שדורשת קוד לבוש. רוח הקמפיין נבחרה להיות באווירה הומוריסטית וקלילה.

"חשוב לציין כי הפרסומת כלל לא צולמה בעירום, אלא בהלבשה תחתונה של קסטרו. כדי לא לפגוע באיש, צונזרו אזורי הגוף שעשויים לעורר מחלוקת טרם השקת הקמפיין. החלטנו לצנזר לחלוטין גם את ההלבשה התחתונה שצולמה למרות שאין שום חוק שמונע צילום של הלבשה תחתונה לחברה כמונו שזהו חלק מתחום עיסוקה. אנו מצרים על מורת הרוח בגין אי הבנה נכונה של הקריאייטיב שעשה הקצנה לתחושה שמוכרת לכולנו מסיטואציות רלוונטיות מהחיים".

  • עוד באותו נושא:
  • קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully