וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי לוי: "המחסור בקוטג' יורגש כבר היום"

עדי דברת-מזריץ

18.3.2012 / 10:53

עובדי תנובה פתחו בעיצומים ומנעו את שיווק הקוטג' לרשתות. רמי לוי אמר כי את המחסור בגבינה ירגישו הצרכנים כבר היום. "עד הערב כבר לא ישאר כלום"

המחסור בקוטג' ברשתות השיווק יורגש כבר היום בעקבות העיצומים של עובדי תנובה - כך אמר הבוקר ל- TheMarker רמי לוי, בעלי רמי לוי שיווק השקמה.

"כבר היום לא סיפקו לנו קוטג' כך שבמשך היום כבר נראה מחסור בחנויות. עד הערב כבר לא ישאר כלום. יש קוטג' טרה וקוטג' שטראוס והזמנו מהם כמויות יותר גדולות כך שזה יחפה אני מקווה על המחסור בקוטג' תנובה".

חודש לאחר שההסתדרות אישרה את בקשת עובדי תנובה להכריז על סכסוך עבודה, עובדי החברה פתחו בעיצומים לזמן בלתי מוגבל - העובדים מונעים את שיווק גבינות הקוטג' מהמחלבות לרשתות השיווק והמרכולים. יו"ר הוועד הארצי של עובדי תנובה, אחיאב שמחי, אמר שעילת המאבק היא היעדר הסכמה בין הוועד לבין הנהלת החברה בנוגע לשלוש דרישות שהציבו העובדים: הסכם קיבוצי חדש שיקבע תוספת שכר של 5% בכל שנה; העברת עובדי דור ב', שזכויותיהם מופחתות, למעמד של דור א' לאחר שבע שנות ותק בעבודה והגדלת רכיבי השכר המחושבים לפנסיה כגון פרמיות המשולמות לנהגי המשאיות של החברה.

לדברי עו"ד בני כהן, המנהל את המשא ומתן בשם עובדי תנובה מול הסמנכ"ל עצמון ליפשיץ, העובדים גם מתנגדים לתוכנית ההנהלה לפטר 300-250 עובדים - שפריון העבודה שלהם מוגדר "נמוך יחסית" - מתוך 4,000 עובדי תנובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully