וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיל עם ישראל ביתנו: דיון בממשלה על דיור בר השגה

צבי זרחיה

19.3.2012 / 10:58

על מנת לאפשר את תמיכת חברי הכנסת של ישראל ביתנו ברפומה בחוק לתכנון ובנייה בוועדת הפנים הובטח ליו"ר המפלגה אביגדור ליברמן שהקריטריונים לדיון בר השגה יידונו בממשלה

הושג "דיל" לאישורה של "רפורמת המרפסות" - הרפורמה בחוק התכנון והבנייה. יו"ר ישראל ביתנו, שר החוץ אביגדור ליברמן, השיג הבטחה לפיה הקריטריונים לדיור בר השגה יעלו לדיון בממשלה, ובתמורה יתמכו חברי הכנסת מסיעתו בוועדת הפנים ב"רפורמת המרפסות".

כל זאת, בהמשך להקצאת כמיליארד שקלים בתקציב המיועד להקמת הוסטלים לקשישים עולים, דיור סוציאלי וסיוע לאימהות עולות חד הוריות עליו החליטה אתמול הממשלה בהתאם לדרישת "ישראל ביתנו".

בשעה זו נועד מנכ"ל משרד רה"מ הראל לוקר עם מנכ"לית "ישראל ביתנו" ח"כ פאינה קירשנבאום, על מנת לסגור את הסיכום הסופי. קירשנבאום דורשת בשם סיעתה לכלול את מיצוי כושר ההשתכרות לשני בני הזוג בקריטריונים לזכאות לדיור בר השגה.

בישראל ביתנו מקווים שבדיון לממשלה בנושא הקריטריונים לדיור בר השגה, ניתן יהיה לגייס רוב של שרים מהליכוד, עצמאות והבית היהודי, כדי לכלול את סעיף מיצוי כושר ההשתכרות.

כתוצאה מתמיכתה של "ישראל ביתנו" ב"חוק המרפסות" הוא צפוי לקבל אישור השבוע בוועדת הפנים, כאשר ההצבעה בקריאה השנייה והשלישית על החוק תיערך בסוף אפריל 2012 עם פתיחת מושב הקיץ של הכנסת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully