וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי לצאת מהרכב: כספומט "דרייב אין" בסינמה סיטי

סיון איזסקו

19.3.2012 / 15:33

על מנת לסייע לבעלי מוגבליות ולספק שרות יותר נוח לקהל הרחב הציב בנק הפועלים כספומט בו ניתן להשתמש מבלי לצאת מהרכב. הבנק יבחן פרישת כספומטים נוספים

בנק הפועלים חנך כספומט "דרייב אין" ראשון, המאפשר משיכת מזומנים ללא צורך ביציאה מהרכב. בבנק מסבירים כי כספומט מסוג זה יסייע בנגישות עבור אנשים בעלי מוגבלויות. עם זאת, המכשיר ישרת גם את הקהל הרחב, שיוכל לבצע פעולות כמו משיכת מזומנים בלי לצאת מהרכב.

הכספומט הראשון הוצב בתחנת דלק סונול סמוך לסינמה סיטי שבצומת גלילות, ועל פי מידת הפופולריות של מכשיר זה יחליט הבנק על התקנת סדרה של כספומטים במקומות שונים כמו חניונים, תחנות דלק ועוד מקומות בעלי נגישות טובה לכלי רכב.

על פי הבנק, עלות התקנה של כספומט מסוג זה הינה יקרה במעט, 150 אלף שקל למכשיר לעומת עלות של 120 אלף שקל לכספומט רגיל. בנוסף, בכספומטים מסוג זה נאלץ הבנק לשלם דמי שכירות בגין שטח הנדל"ן שמכשיר הכספומט תופס לעומת מכשיר רגיל המותקן לרוב בשטח של סניף הבנק.

בכספומט זה, כמו ביתר הכספומטים של בנק הפועלים, מצלמת אבטחה המותקנת בתוך המכשיר מצלמת לצרכי ביטחון מספר תמונות סטילס של המשתמש בעת ביצוע הפעולה.

בבנק טוענים כי המהלך הוא חלק מהנגשת הבנק לבעלי מוגבלויות, ומסרו כי 112 סניפים כבר מונגשים באופן מלא ועוד 60 סניפים סיימו את תהליך ההתאמה ומחכים לקבלת "אות נגישות ישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • כספומט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully