וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרידן לבן ארי: "יש פרסומות פרובוקטיביות יותר"

נתי טוקר

20.3.2012 / 12:37

בתגובה למכתבו של ח"כ מיכאל בן ארי שיצא כנגד הפרסומת הנוכחית לקסטרו בה מופעים דוגמנים עירומים כתב אודי פרידן כי בן ארי "שופך שמן על מדורת האיבה של שבטי ישראל"

אודי פרידן, מבעלי משרד הפרסום ראובני פרידן, ענה היום למכתבו של ח"כ מיכאל בן ארי בנוגע לפרסומת הטלוויזיה של קסטרו, ומאשים אותו ב"מילים המתלהמות שאצלכם יוצאות ללא שום מחסום ומחשבה תחילה".

בן-ארי, יחד עם חברי כנסת נוספים, שיגרו בשבוע שעבר מכתב נזעם לרשות השנייה בנוגע לפרסומת הנוכחית של קסטרו שבה נראים דוגמנים עירומים כשרק טשטוש מכסה את חלקי גופם המוצנעים. לטענת חברי הכנסת, מדובר ב"פגיעה קשה ברגשות ציבור שלם ואנו ביניהם. מדובר בפרסומת פוגענית שבה מסתובבים פרזנטור ופרזונטרית החברה, עירומים כביום היוולדם כאשר רק טשטוש קל מכסה את איבריהם המוצנעים. מדובר בפרסומת פורנוגרפית אשר אליה חשופים בלית ברירה ילדים קטנים וכן אנשים בוגרים המשתדלים להימנע ממראות אלו".

פרידן שיגר היום מכתב תשובה לחברי הכנסת ולרשות השנייה, שבו טען כי מכתבו של בן ארי הוא זה שגרם לו זעזוע ושאט נפש. "על מה אתה מדבר, ריבונו של עולם? רואים דוגמן ודוגמנית כשאין פיסה אסורה גלויה מגופם - הרבה יותר מוסתר מכל בגד ים או חזייה ותחתונים - כשהקונספט הומוריסטי ורלבנטי: כשאתה לא לבוש כמו שצריך אתה כאילו לא לבוש בכלל. ואתה מזדעק בשם שמיים ( ובשם קהל מצביעך) כאילו נעשה מעשה נבלה בישראל. אתה מביע לא פחות מזעזוע ושאט נפש. ומה תביע אם ישחקו קלפים וישתו לשכרה על ספר התורה? באיזה מילים תשתמש אז?".

פרידן ציין במכתבו כי בכל שער של מגזין מופיעות תמונות פרובוקטיביות יותר מאלה שבתשדיר קסטרו, וכן הזכיר תוכניות טלוויזיה שמקודמות בעזרת פרומואים שהם נראים שחקנים עירומים. "ברשתות המובילות את תכני הבידור והתקשורת (yes ו-HOT) ישנם ערוצים ותוכניות בהם התכנים נועזים פי כמה וכמה מתשדיר קסטרו' ואני לא מדבר על התכנים הפורנוגרפיים", כותב פרידן. "למה אני לא שומע אותך מבקש לפסול את כל ספקי ערוצי התקשורת?"

לסיכום כתב פרידן: "אני מניח שהטריגר למכתבך הוא הרצון להזכיר לבוחריך את טוהר מידותיך. חבל שמדובר בשמן על מדורת האיבה של שבטי ישראל השונים, וחבל שזהו עוד נדבך במיצוב ישראל כמדינה חשוכה ומפגרת תרבותית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully