וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלות שכרו החדש של עופר נמרודי - 222 אלף שקל לחודש

ליאור זנו

21.3.2012 / 8:17

הסכם השכר החדש עליו חתמו בעלי מניות המיעוט של הכשרת היישוב עם בעל השליטה והמנכ"ל עופר נמרודי מכיל למעשה ירידה של 24% בעלות שכרו. הבונוס הנגזר מהרווח הנקי לא ירד

בעלי מניות המיעוט של הכשרת הישוב שינו שוב את הסכם השכר עם בעל השליטה והמנכ"ל, עופר נמרודי. לאחר מו"מ נוסף בין הצדדים, פורסם אתמול הסכם השכר החדש, ולפיו שכרו החודשי של נמרודי יירד, והבונוס הנגזר מהרווח הנקי יישאר על כנו.

לפי ההסכם החדש, עלות שכרו החודשית של נמרודי ל-2012 תרד ב-24% - ל-222 אלף שקל. אסיפת בעלי המניות שהיתה אמורה לאשר את ההסכם החדש ונדחתה כמה פעמים, תתקיים מחר. אם ההסכם לא יאושר עד מאי, תיכנס לתוקף התפטרותו הטכנית של נמרודי החל בנובמבר.

ההסכם הקודם פורסם לאחר מו"מ של ארבעה חודשים בין הכשרת הישוב למוסדיים, חלקו באמצעות אנטרופי. לאחר פרסום ההסכם באתר הבורסה בתחילת ינואר, פנו כמה גופים מוסדיים, ובהם אקסלנס, וביקשו לשנות את המנגנון שנקבע. בפברואר האחרון פירסמה הכשרת הישוב הסכם שכר מתוקן לנמרודי בעקבות מו"מ עם המוסדיים שהתבסס על עקרונות הפוכים מאלה שהוצגו אתמול לבעלי המניות, ולפיהם השכר יעלה, והבונוס יירד.

לפי ההסכם החדש, השכר החודשי של נמרודי יירד מ-205 אלף שקל שקיבל בפברואר 2012, ל-160 אלף שקל. לפי ההסכם הקודם, הגיע שכרו של נמרודי ל-180 אלף שקל בחודש, צמוד למדד ינואר 2008. כעת הורד השכר ל-160 אלף שקל והוא יוצמד למדד פברואר האחרון. בתמורה, שיעור הבונוס שיקבל נמרודי יישאר על כנו, תחת כמה מגבלות: תקרת שכר של 6.76 מיליון שקל ושינוי בתנאי הבונוס, כך שנמרודי יתוגמל רק בתמורה למימוש במזומן של מניות בחברות-הבנות.

שיאני שכר בחברות ציבוריות. TheMarker
שיאני שכר בחברות ציבוריות/TheMarker

הרף התחתון של טבלת עשרת המנהלים המתוגמלים ביותר בחברות הציבוריות מסתכם כיום ב-6.2 מיליון שקל, ועלות שכרם הכוללת מגיעה ל-77.5 מיליון שקל בשנה או עלות שכר ממוצעת של 7.7 מיליון שקל למנהל בשנה. בראש טבלת השכר ממשיך לעמוד ארז ויגודמן, נשיא ומנכ"ל מכתשים שנמכרה אשתקד לכמצ'יינה הסינית, עם עלות שכר שנתית של 9.9 מיליון שקל, ובמקום השני עדיין נמצא איתמר דויטשר, מנכ"ל אלקטרה, עם עלות שכר נמוכה רק במעט.

שני המצטרפים החדשים לטבלה בימים האחרונים הם דווקא נציגים של חברות קטנות: נחום (חומי) שמיר, מנכ"ל חברת הביומד גיוון אימג'ינג, זכה לעלות שכר כוללת של 7.8 מיליון שקל בשנה שמיצבה אותו במקום החמישי, וצורי דבוש, יו"ר ובעל השליטה של חברת האלומיניום קליל, עם עלות שכר שנתית של 6.9 מיליון שקל, שהגיע למקום ה-7; השניים הדיחו מעשרת המקומות הראשונים את את גיל שרון, מנכ"ל פלאפון, ואת חן ליכטנשטיין, סמנכ"ל משאבים גלובליים של מכתשים אגן, שנאלצו להסתפק בעשירייה השנייה בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully