וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוצאות הח"כים: מי הבזבזן ומי לא הוציא שקל?

פנחס וולף

21.3.2012 / 13:50

לקראת סיום מושב החורף מפרסמת הכנסת נתונים לגבי שימוש הח"כים בתקציב "קשר עם הציבור". מי קנה טלוויזיה, מי חרג מהתקציב ומי החליט ללמוד שפה?

ח"כ עתניאל שנלר (קדימה) הוא שיאן הכנסת בשנה האחרונה בהוצאות מתקציב "קשר עם הבוחר". מהנתונים שפרסמה היום (רביעי) הכנסת לקראת תום מושב החורף, עולה ששנלר הוציא 94,436 שקלים מהתקציב, מתוכם 25 אלף שקלים על ייעוץ מקצועי ו- 15 אלף על סקר. עם זאת, הוא לא חרג מהתקציב שעמד על 117 אלף שקלים. בתחתית הרשימה ניצב השר בני בגין שלא הוציא כלל כסף מהתקציב. עם זאת יש לציין ששרים נהנים מתקציב משרדם ועושים פחות שימוש בתקציב הקשר עם הבוחר.

בזבזנים נוספים הם טאלב א-סנע (רע"מ-תע"ל) שהוציא 83 אלף שקלים, ראלב מג'אדלה (העבודה) עם סכום דומה, מתוכם יותר מ-17 אלף על אתר אינטרנט. הוצאותיו של מג'אדלה היוו חריגה של כ-400 שקלים מהתקציב שהיה ברשותו.

כבכל שנה, מצאו חברי הכנסת דברים מעניינים להוציא עליהם את כסף הקשר עם הציבור. כך, דורון אביטל (קדימה) רכש מקרר קטן בעלות של כ-400 שקלים, דני איילון (ישראל ביתנו) רכש טלוויזיה בעלות של 1,380 שקלים, רוברט אילטוב (ישראל ביתנו) הוציא קרוב ל-25 אלף שקלים על ייעוץ מקצועי, דליה איציק (קדימה) שילמה 6,800 שקלים על לימוד שפה, 3,500 שקלים על רשת חברתית ו-4,500 שקלים על מחשב.

רחל אדטו (קדימה) רכשה מחשבים ומצלמה דיגיטלית, השר יולי אדלשטיין רכש שני מחשבים, ואילו יעקב כץ (האיחוד הלאומי) שילם למעלה מ-13 אלף שקלים על לימוד שפה. סעיד נפאע (בל"ד) הוציא 6,200 שקלים על ריהוט ללשכתו וכמעט 12 אלף שקלים על שני מחשבים. ח"כ לשעבר אלי אפללו הוציא לא פחות מ-26,850 על סרט תדמית.

לפניות לכתב: pinhas_wolf@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully