וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלות שכרו של דוד עזריאלי - 21 מיליון שקל

אורן פרוינד

22.3.2012 / 9:57

הרווח הנקי של קבוצת עזריאלי צנח ב-2011 ב-51% והסתכם ב-595 מיליון שקל. למרות הירידה ברווח תחלק החברה דיווידנד של 240 מיליון שקל

קבוצת עזריאלי דיווחה הבוקר על תוצאותיה הכספיות לשנת 2011 והציגה עלייה בפרמטרים התפעוליים. עם זאת, בשורה התחתונה דיווחה החברה על ירידה של 51% ברווח הנקי לסכום של 595 מיליון שקל בעקבות העלייה במס החברות וכתוצאה משינוי בשווי הוגן של ההשקעה בבנק לאומי ולאומי קארד.

על אף הירידה ברווחיות, הודיעה היום הקבוצה כי תחלק דיבידנד בסך כולל של 240 מיליון שקל, בדומה לסכום שחולק בשנה שעברה.

הירידה ברווח הנקי נובעת בעיקר מהפסד בסך של כ-439 מיליון שקל כתוצאה משינוי בשווי הוגן של ההשקעה בבנק לאומי ולאומי קארד ומהוצאות המסים בעקבות ביטול הפחתת מס החברות שהסתכמו בכ-601 מיליון שקל.

על אף הירידה ברווח הנקי, התוצאות התפעוליות של עזריאלי המשיכו לצמוח. התזרים השוטף הפרמננטי (FFO) המיוחס לפעילות הנדל"ן רשם בשנת 2011 גידול של כ-12% והסתכם בכ-668 מיליון שקל.

"הדו"ח של עזריאלי חופף לתחזית וללא הפתעות מיוחדות כאשר התוצאות התפעוליות ממשיכות להיות חזקות במיוחד, שוויין של מניות בנק לאומי וגרנית ממשיך למשוך את התוצאות כלפי מטה", אמרו הבוקר אנליסטים של בית ההשקעות אקסלנס. בשורה התחתונה, אומרים באקסלנס כי התוצאות של עזריאלי הן תוצאות חזקות. "הדו"ח תומך בהמלצתנו למחיר יעד של 108.5 שקל למניה ובתשואת יתר".

דוד עזריאלי, יו"ר קבוצת עזריאלי, אמר הבוקר כי "אני מאמין בכלכלה הישראלית בהווה וכן בעתידה ובהתאם לזאת היקפי היזמות של הקבוצה בפרויקטי הנדל"ן המניב במדינת ישראל בשנים הקרובות הינם בהיקפים חסרי תקדים".

לדו"חות החברה צורפה הערכת שווי לבנייני עזריאלי בת"א שהעניקה שווי של 4.3 מיליארד שקל לעומת שווי ספרים של 4.1 מיליארד שקל.

עלות שכרו של עזריאלי הסתכמה ב-21 מיליון שקל בשנת 2011. בכך הדיח עזריאלי את יו"ר HOT שכבשה רק אתמול את פסגת טבלת השכר של המנהלים בחברות הציבוריות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully