וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאפון מייקרת את מסלול "לא דיברת לא שילמת"

רותי לוי

25.3.2012 / 18:22

החברה העלתה באופן גורף את תעריפי הגלישה הסלולרית - וגם את מחיר החבילה המיועדת למשתמשים קלים, שספק אם הם משתמשים בשירותי גלישה

פלאפון הודיעה למנויים שלה לפני כשבועיים על העלאת תעריפי גלישה גורפת של עד 10 שקלים למנוי - וכפיצוי החברה העניקה תוספת של 100 מגה ביט לגלישה ללא תשלום. בימים האחרונים מתברר כי גם תעריף המסלול "פלאפון פיקס פלוס" יתעדכן מ-24.90 שקל ל-30.70 שקל לחודש - התייקרות של 23% - למרות שקיים ספק אם מנויי המסלול אכן צורכים גלישה סלולרית.

פלאפון החלה לשווק את מסלול "פלאפון פיקס פלוס" בדצמבר 2010 כשדרוג לתכנית ותיקה יותר בשם "פלאפון פיקס", על מנת להתחרות עם חברת התקשורת של רמי לוי, שהחלה את פעילותה באותו החודש. מדובר בתכנית שנותנת מענה למשתמשים קלים.

התכנית התאימה את תעריפי הדקות וההודעות לאלה של רמי לוי תקשורת (20 אגורות לדקה, 15 אגורות לסמס במתווה של "לא דיברת לא שילמת") וזאת בתמורה לדמי מנוי חודשיים של כ-25 שקל (לעומת כ-15 שקל אצל לוי).

המהלך של פלאפון היה הוזלה משמעותית מתעריפיה טרם כניסתו של לוי לשוק הסלולר (30 שקל דמי שימוש, 30 אגורות לדקה שיחה או סמס). על אף שהחברה גבתה כעשרה שקלים יותר מידי חודש, המוניטין של פלאפון כחברה ותיקה על פני ההצעה של חברה, שרק החלה את דרכה בשוק, נתן לה יתרון יחסי.

פלאפון הפסיקה את התכנית חודש מאוחר יותר בטענה כי המסלול היה מבצע נקודתי שהסתיים. ואולם, מי שהצליח לזכות במסלול הנחשק ברשת, סופג עתה, בתום 4 חודשים להתקשרות, עליית תעריפים במסלול.

מפלאפון טרם נמסרה תגובה לידיעה.

  • עוד באותו נושא:
  • פלאפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully